فصل جدید سریال «خاتون» با ۷ شخصیت جدید

فصل جدید سریال «خاتون» با ۷ شخصیت جدید

در شروع نیم‌فصل دوم سریال تاریخی نمایش خانگی شاهد حضور رویا نونهالی، محمدرضا شریفی‌نیا، پانته‌آ پناهی‌ها و بازی خوب مهران مدیری بودیم

کد خبر : ۱۰۲۲۴۵
بازدید : ۵۸۱۷

قسمت نهم سریال «خاتون» سه‌شنبه شب پس از تاخیر یک روزه منتشر و ادامه داستان در قالب نیم‌فصل دوم از سر گرفته شد.

همزمان با سفر «خاتون» به تهران و ادامه قصه در قسمت نهم، شخصیت‌های جدیدی وارد سریال شدند و همچنین «رضا فخار» و اطرافیانش بیشتر به مخاطب معرفی شدند. قسمت نهم به عنوان شروع نیم‌فصل دوم سریال پراتفاق نبود، اما ورود شخصیت‌های جدید به قصه و آغاز فصل جدید زندگی «خاتون»، نوید رخ دادن اتفاقات جذابی را در ادامه سریال خواهد داد.

شروع کم‌اتفاق ادامه قصه

قصه در نیم‌فصل اول سریال، در نقطه‌ای به پایان رسید که «خاتون» با هویت جدیدی در هتل دایی‌اش ساکن شد. همان طور که اشاره کردیم، قسمت نهم بیشتر به معرفی شخصیت‌های جدید قصه اختصاص داشت و قصه در مقایسه با قبل با سرعت آرام‌تری ادامه پیدا کرد، به همین دلیل در این قسمت به عنوان نیم‌فصل دوم، شاهد شروع پرماجرا و پرهیجانی نبودیم.

با این حال حضور «کمیسر رجب‌اف» در هتل پرشیا، جایی که «خاتون» در آن پنهان شده بود و بی‌اطلاعی این دو شخصیت از حضور یکدیگر، تعلیق خوبی در قصه ایجاد کرده بود، هرچند مخاطب به راحتی پیش‌بینی می‌کند که این دیدار به زودی، در میانه قصه اتفاق نخواهد افتاد و تعقیب و گریز همچنان ادامه خواهد داشت.

بازی خوب مدیری و دهکردی

پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره اسکندری، محمدرضا شریفی‌نیا، رویا نونهالی، بابک کریمی، بانیپال شومون و مجید نوروزی از دیگر بازیگران سریال هستند که از قسمت نهم وارد قصه شدند. بیژن امکانیان نیز در این مجموعه نقش پدر «خاتون» را ایفا کرده و در آینده شاهد حضور او خواهیم بود.

به استثنای ستاره اسکندری، شش بازیگر دیگر با گریم و چهره متفاوتی در سریال ظاهر شدند. برای قضاوت درباره شخصیت‌های جدید باید صبر کرد، اما نقش ستاره اسکندری به عنوان خواهر «رضا فخار» که تحت ظلم و سلطه همسرش است و یک زن مظلوم و آسیب‌دیده، نقش متفاوت یا جدیدی در کارنامه این بازیگر نیست.

در نیم‌فصل دوم این مجموعه، فعلا می‌توان از بازی مهران مدیری و پیام دهکردی به عنوان بهترین بازی‌های سریال یاد کرد. مدیری با بازی خوب خود در «خاتون»، زیرکی و سرخوشی شخصیت «روزبه» را به خوبی نشان می‌دهد. او با بازی در این نقش متفاوت و جذاب، توانسته توجه مخاطبان سریال را به خودش جلب کند.

منبع: روزنامه خراسان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید