هانا ستوهی و شهرت با خنداننده شو

هانا ستوهی و شهرت با خنداننده شو

درباره زندگی شخصی هانا ستوهی اطلاعات چندانی در فضای مجازی وجود ندارد در صفحه اینستاگرامش نیز اطلاعاتی از خود به اشتراک نگذاشته است .

کد خبر : ۱۰۲۳۰۴
بازدید : ۷۴۹۴

هانا ستوهی یکی از شرکت کننده‌های فصل سوم خنداننده شو برنامه خندوانه بوده که شانس خود را برای حضور در این برنامه امتحان کرده موفق شد در اولین اجرایش مورد استقبال قرار بگیرد.

او متولد ۱۳۷۸ بوده و علاقه بسیار زیادی به بازیگری دارد.

شهرت با خنداننده شو

چندین کار نمایش و اجرا هم انجام داده است، اما شهرت او برای حضور در برنامه خندوانه بود که اجرای سیاسی داشت و مورد استقبال قرار گرفت و با چالش کشیدن مسئولانه و مشکلات اقتصادی توانست نظر داوران را جلب کند و مورد تحسین قرار بگیرد و به مرحله بعد این مسابقه راه پیدا کند.

درباره زندگی شخصی او اطلاعات چندانی در فضای مجازی وجود ندارد در صفحه اینستاگرامش نیز اطلاعاتی از خود به اشتراک نگذاشته است .

لازم به ذکر است که برنامه خندوانه مسابقه بهنام خنداننده شو را چند سال است اجرا می‌کند و از افراد داوطلب و علاقه‌مند به استندآپ کمدین دعوت به عمل می‌آید تا در مسابقه به نام خنداننده شو به اجرا بپردازند و در صورت استقبال مردم از آن‌ها به مرحله بعد راه پیدا کنند.

در دو فصل قبلی خنداننده شو چهره‌های کمدی زیادی به تلویزیون معرفی شدند که در شبکه‌های مختلف و در برنامه‌های متفاوت مشغول به کار هستند حالا فصل سوم این مسابقه بدون شک چهره‌های جدیدی با استعداد‌های بیشتری معرفی خواهند شد باید ببینیم که خانم ستوهی می‌توانند تا فینال این مسابقات راه پیدا کند یا خیر.

در اینستاگرام میتوانید با آیدی hanasotoohi این خانم را دنبال کنید.

منبع: سایت شبونه

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید