هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۸ دی ماه در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت شاهد افزایش آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا خواهیم بود.

کد خبر : ۱۰۲۴۵۸
بازدید : ۵۶۲۱

فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران از امروز ۱۸ دی ماه و طی سه روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت باعث افزایش آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا خواهد شد.

طی دو روز آینده در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. بعد از ظهر دوشنبه با نفود سامانه بارشی از غرب کشور در شمال ایلام، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات در غرب و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، سه شنبه بارش علاوه بر این مناطق به شمال خوزستان، لرستان و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، زنجان، البرز و تهران کشیده خواهد شد. در این روز بارش در شمال کرمانشاه و غرب کردستان شدت خواهد داشت.

طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه در سواحل شمالی و اردبیل وزش باد و روند افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. چهارشنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود و با هوای ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای۳ و حداکثر دمای۱۱درجه سانتیگراد و طی دوشنبه کمی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۳ و۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۵و۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید