قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۲۲ دی ماه با ۰.۸۳ درصد افزایش به ۴۲,۹۵۰ دلار معادل ۱,۲۱۰,۱۹۴,۸۵۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۵۸۱
بازدید : ۷۰۸۵

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۴۲ هزار دلار باقی مانده است. امروز ۲۲ دی ماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۰.۸۲ درصد به ۴۲,۹۵۰ دلار معادل ۱,۲۱۰,۱۹۴,۸۵۰ تومان رسید.

دیروز برای بیت کوین روز بسیار بدی بود. جالب اینجاست که کندل روزانه تقریباً در یک مقطع باز و در همان مقطع بسته شد و کاهش ۰.۰۷ درصدی را نشان داد.

به گزارش فرادید؛ این در حالی است که قیمت در ۴۱۸۵۰ دلار باز شد، به ۴۲,۲۵۰ دلار رسید و تا ۳۹,۵۵۸ دلار کاهش یافت که پایین‌ترین سطح قیمت از ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ (۳۰ شهریور) تاکنون بود.

ناگفته نماند که بیت کوین بیش از چند دقیقه زیر تراز ۴۰ هزار دلار باقی نماند، زیرا با افزایش تقاضا و فشار خرید نسبتاً خوبی که ایجاد شد قیمت به بالای این سطح کلیدی رسید. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت کمی بالاتر از ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود.

بانک جی‌پی‌مورگان به مشتریان خود که بیت‌کوین خریدند اطمینان داد که ارزش بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ در بدترین حالت بالای ۶۰ هزار دلار است. بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ رشد زیادی داشت، اما نباید از بازار رمزارز‌ها انتظار رشد‌های نجومی برای سال ۲۰۲۲ را داشت.

با این حال جی‌پی‌مورگان از مشتریان خود در رابطه با چشم‌انداز قیمت بیت‌کوین پرسید و به آن‌ها اطمینان داد که بیت‌کوین در پایان سال بالای ۶۰ هزار دلار خواهد بود. برخی از مشتریان جی‌پی‌مورگان عقیده دارند بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد.

البته باید در نظر داشت که بیت کوین در مسیری قرار دارد که یک شاخص فنی شوم به نام «صلیب مرگ» را در اواخر این هفته به نمایش گذاشت. با این حال، تحلیلگران ادعا می‌کنند که صلیب مرگ با این صدای ترسناک، یک شاخص عقب مانده است، زیرا صرفاً عملکرد گذشته ارز دیجیتال را منعکس می‌کند.

متی گرینسپن (Mati Greenspan)، بنیانگذار کوانتوم اکونومیکس (Quantum Economics)، به بلومبرگ گفت که تقریباً تمام مرگ‌های قبلی بر اساس تحلیل او به خرید فرصت‌ها ختم شده است: برخی افراد می‌گویند که این نزولی است، اما برای بیت کوین، تقریباً تمام صلیب‌های مرگ قبلی یا صلیب‌های طلایی، فرصت خوبی برای خرید هستند.

با این حال، نباید یک سناریوی نزولی احتمالی را کاملاً رد کرد.

پس از اینکه بیت کوین در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۶)، صلیب مرگ را ثبت کرد، ۵۵ درصد اصلاح قیمت را در پی داشت. بیش از یک سال طول کشید تا یک صلیب طلایی ظاهر شود. سناریوی مشابهی نیز در بازار نزولی ۲۰۱۴-۲۰۱۵ (۱۳۹۳-۱۳۹۲) رخ داد. از لحاظ تاریخی، اگر بازار نتواند در عرض سه ماه پس از صلیب مرگ، بهبود یابد، بیت کوین تمایل به ثبت ضرر‌های شدیدتری دارد.

تحلیلگران عقیده دارند تنها راه چاره برای اینکه بیت‌کوین بیشتر ریزش نکند این است که تعداد هولدر‌های بازار رمزارز‌ها افزایش پیدا کنند. آن‌ها بر این باورند که افزایش قیمت بیت‌کوین می‌تواند بازار رمزارز‌ها را از شوک نزولی نجات دهد، اما بازار فعلا شرایط صعود را ندارد و سیگنال‌های صادر شده برای بیت‌کوین به شدت نزولی است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید