کدام خودرو‌ها در سال ۱۴۰۱وارد بازار می‌شوند؟!

کدام خودرو‌ها در سال ۱۴۰۱وارد بازار می‌شوند؟!

خودروی اطلس که پیش از این معرفی شده بود هنوز در بازار عرضه نشده است و احتمال می‌رود با توجه به شرایط بازار این خودرو در سال آینده وارد بازار شود.

کد خبر : ۱۰۲۶۰۸
بازدید : ۷۳۹۳

خودروسازان داخلی در سال ۱۴۰۰ چند خودروی جدید را معرفی و در بازار عرضه کردند. ایران خودرو، تارا را در سال ۱۴۰۰ در بازار عرضه کرد.

سایپا نیز نیوفیس چند خودروی خود را به بازار فرستاد. یکی از آن‌ها مدل‌های مختلف کوییک بود که در مدل‌های دو رنگ و اسپرت در بازار عرضه شدند. همچنین وانت پادرا پلاس از دیگر خودرو‌هایی بود که سایپا در بازار نسخه جدیدی از آن را به فروش رساند.

این شرکت خودروسازی همچنین در دی سال جاری از تولید و عرضه دو خودروی جدید به نام‌های سهند و سپهر خبر داد. گروه سایپا اعلام کرد: پس از نام‌گذاری محصول کراس جدید سایپا به نام «اطلس»، خودرو سدان جدید سایپا نیز با نام «سهند» به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه می‌شود.

خودروی اطلس که پیش از این معرفی شده بود هنوز در بازار عرضه نشده است و احتمال می‌رود با توجه به شرایط بازار این خودرو در سال آینده وارد بازار شود.

همچنین خودروی سهند و سپهر به خط تولید رسیده‌اند و قرار است در سال ۱۴۰۱ در بازار عرضه شوند.

خودرو‌های جدید شرکت‌های خصوصی

یکی دیگر از خودرو‌هایی که در سال ۱۴۰۱ در بازار عرضه می‌شود، متعلق به شرکت فردا موتور FARDA T۵ است.

همچنین شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ خودروی جدیدی را معرفی کرد که در همین زمستان فروش آن را آغاز کرد. خودرو X۲۲ pro خودرویی بود که مدیران خودرو آن را در پاییز ۱۴۰۰ معرفی کرد. اما با توجه به اینکه در دی ۱۴۰۰ اولین مرحله فروش این خودرو در بازار بود، انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ عرضه و تقاضا برای این خودرو افزایش خواهد داشت؛ بنابراین می‌توان آن را یکی از از خودرو‌های جدید سال ۱۴۰۱ دانست.

یکی دیگر از خودرو‌هایی که انتظار عرضه آن در بازار سال آینده وجود دارد، خودروی جدید شرکت کرمان موتور است.

این شرکت خودروی جدید JAC J۷ را معرفی کرده است که هنوز به مرحله عرضه در بازار نرسیده است. با توجه به این نکته که هنوز خبری از سوی کرمان موتور برای شرایط فروش این خودرو منتشر نشده است احتمالا این شرکت سال آینده را برای عرضه خودروی جدید خود در نظر گرفته است.

لیست خودروهای جدید

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید