زلزله ۵ ریشتری کرمان را لرزاند

زلزله ۵ ریشتری کرمان را لرزاند

کانون زمین لرزه در شمال شهرستان کرمان قرار داشت.

کد خبر : ۱۰۲۶۸۵
بازدید : ۵۳۳۳

زمین لرزه‌ای به شدت ۵.۱ ریشتر منطقه سیرچ در نزدیکی شهر کرمان را لرزاند.

زمین لرزه‌ای به شدت ۵.۱ ریشتر ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه عصر دیروز منطقه زلزله خیز سیرچ را تکان داد، کانون این زمینه لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

تاکنون خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده است.زمین لرزه سیرچ در اکثر مناطق شمالی استان کرمان احساس شد.

رئیس اورژانس کرمان از اعزام چهار تیم ارزیاب به سیرچ خبر داد و گفت: حالت آماده باش سطح زرد به بیمارستان‌های شهر کرمان و شهرستان‌های معین اعلام شده است.

زلزله کرمان خسارت نداشت

دیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام کرد که زلزله ۵.۱ ریشتری شهرستان کرمان در ارتفاعات شهداد و منطقه کوهپایه تاکنون خسارت و تلفات نداشته است.

مجید سعیدی شامگاه شنبه تاکید کرد: باتوجه به بررسی‌های به عمل آمده تاکنون این زمین لرزه فاقد خسارت و تلفات بوده است. این زمین لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین ساعت ۱۷:۵ رخ داد و شهروندان شهر کرمان و دیگر شهرستان‌های همجوار نیز آن را حس کردند.

مرکز لرزه نگاری کانون اصلی این زمین لرزه را مناطق بین سیرچ و شهداد شهرستان کرمان اعلام کرده بود. براساس اعلام جمعیت هلال احمر در کرمان تیم‌های ارزیاب نیز به منطقه اعزام شدند.

رییس اورژانس کرمان نیز گفت: در پی زمین لرزه چهار تیم فوریت‌های پزشکی برای ارزیابی به مناطق تحت تاثیر زمین لرزه اعزام شد و بیمارستان‌های شهر کرمان و دیگر شهرستان‌های معین نیز در آماده باش سطح زرد قرار گرفتند.

کانون زمین لرزه در شمال شهرستان کرمان قرار داشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید