قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۲۸

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ دی ماه با ثبت کاهش ۱.۵۷ درصد به ۴۲,۲۸۹ دلار معادل ۱,۱۶۹,۵۴۴,۵۸۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۷۴۳
بازدید : ۸۶۳۱

فرادید | علیرغم قیمت بالاتر بیت کوین نسبت به روز دوشنبه، اما در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۱.۵۷ درصدی همراه شد. امروز ۲۸ دی ماه قیمت بیت کوین تا لحظه تنظیم گزارش به ۴۲,۲۸۹ دلار معادل ۱,۱۶۹,۵۴۴,۵۸۴ تومان رسید.

پیش از تعطیلات آخر هفته، پس از اینکه بیت کوین نتوانست تراز ۴۴,۰۰۰ دلار را پس بگیرد، با سقوط ۲۰۰۰ دلاری به زیر ۴۲,۰۰۰ دلار رسید. ولی گاو‌ها تسلیم نشدند و با تلاش دوباره موفق شدند در عرض چند ساعت، این دارایی را روز شنبه به بالای ۴۳,۰۰۰ دلار برسانند. این چشم انداز صبح یکشنبه با جهش به ۴۴,۰۰۰ دلار مثبت‌تر به نظر می‌رسید.

به گزارش فرادید؛ اما، همانطور که در چند تلاش قبلی هم شاهد بودیم، BTC دوباره ناکام ماند و با افتی دوباره به سطوح فعلی قیمت در حدود ۴۲۰۰۰ دلار رسید.

به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها امواج هولد بیت‌کوین نشان می‌دهد اعتقاد به نگهداری بلندمدت این ارز بیشتر شده است. منظور از نگهداری بلندمدت بیت‌کوین این است که سرمایه‌گذاران بیش از یک سال بیتا‌کوین خود را نگهداری کنند.

برخی از کارشناسان سایت INVESTING در مقاله‌ای نوشتند که روند صعودی بازار رمزارز‌ها تمام شده است.

در این مقاله آمده است: پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا، پاول را برای دومین بار نامزد فدرال رزرو کرد مشخص بود که دولت قصد دارد تورم را مهار کند. فدرال رزرو قصد دارد خروجی پول از صندوق‌های خود را به صفر برساند و این یعنی سیاست‌های پول‌پاشی این نهاد برای کمک‌های معیشتی دیگر ادامه نخواهد داشت.

برخی کارشناسان نیز معتقدند: معامله گران بهتر است به جای پیش‌بینی آینده بیت کوین، در نوسانات بیت کوین در معاملات حضور پیدا کنند. داده‌های شرکت پرداخت ارز‌های دیجیتال بیت‌پی (BitPay) نشان می‌دهد تاجرانی که در معاملات خود از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، در سال ۲۰۲۱ به سمت ارز‌های دیجیتال جدید رفته‌اند.

در نتیجه این روند، سهم استفاده از بیت‌کوین در پرداخت‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ به ۶۵ درصد کاهش یافته است؛ در حالی که در سال ۲۰۲۰، سهم بیت‌کوین در معاملات تجاری ۹۲ درصد بود.

اگر بیت کوین نتواند افزایش جدیدی را بالای ۴۳,۵۰۰ دلار شروع کند، می‌تواند شروع به کاهش دوباره کند. حمایت فوری درحرکت نزولی نزدیک به منطقه ۴۲,۸۰۰ دلار است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید