قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۳۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۳۰

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ دی ماه با ۰.۶۲ درصد کاهش نرخ به ۴۲,۰۸۳ دلار معادل ۱,۱۸۲,۹۵۳,۱۳۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۲۸۰۸
بازدید : ۱۰۳۱۴

فرادید | نوسان در بازار بیت کوین همچنان ادامه دارد. امروز ۳۰ دی ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۶۲ درصد به ۴۲,۰۸۳ دلار معادل ۱,۱۸۲,۹۵۳,۱۳۰ تومان رسید.

پس از کاهش قیمت اخیر از منطقه ۴۴ هزار دلاری، بیت کوین نتوانسته است حرکت بهبود قابل قبولی را آغاز کند و بار‌ها تلاش ناموفق آن را به زیر این سطح کشانده است. امروز رمزارز برتر بازار با افت ۱.۳۵ درصدی با قیمتی در حدود ۴۲,۰۰۰ دلار در نوسان است.

به گزارش فرادید؛ قیمت بیت‌کوین به زیر ۴۳ هزار دلار (میانگین ۴ ساعته) ریزش کرده است. روند بیت‌کوین نزولی شده و مقاومت ۴۲ هزار و ۵۰۰ را هم از دست داده است.

اولین حمایت معتبر یبت‌کوین در نمودار یک روزه محدوده ۴۰ هزار دلار است و اگر بیت‌کوین این محدوده را از دست دهد ریزش ادامه‌دار خواهد بود.

حجم معاملات نقدی بیت کوین نیز به پایین‌ترین سطح خود در شش ماه گذشته رسیده است. Arcane Research در گزارشی تازه نوشت: "ترس گسترده، به علاوه نوسانات پایین، اخیراً معامله گران را برای انجام هرگونه حرکت هیجانی مردد کرده است. " گفتنی است که افت قیمت اخیر با کاهش چشمگیر ارزش بازار این ارز نیز همراه بوده و امروز این معیار به ۷۸۲ میلیارد دلار رسیده است.

مارکوس سوتیریو از تحلیلگران بازار‌های ارز دیجیتال گفت: حدود ۱۷۰ شرکتی که برای مجوز‌های رمزنگاری در سنگاپور درخواست داده بودند، درخواست‌های خود را پس گرفتند یا پذیرش نشدند.

رمزارز‌ها به‌طور گسترده به دلیل افزایش بازده اوراق قرضه و فشار نقدینگی جهانی با مشکلاتی مواجه هستند و اگر این روند ادامه یابد، سال آینده حفظ ارزش رمزارز‌ها سخت‌تر می‌شود.

بر اساس گزارش رسانه‌ها در برزیل مبنی بر راه‌اندازی کریپتو ریو و سرمایه‌گذاری یک درصد از خزانه‌داری در ارز‌های دیجیتال احتمالا برخی از سرمایه‌های شهر به ارز‌های دیجیتال اختصاص پیدا می‌کند و بیانگر این است که رمزارز‌ها در مسیر‌های نظارتی متفاوتی قرار خواهند گرفت.

با این حال با افزایش بازده اوراق قرضه و افزایش تقاضا برای پرخطرترین دارایی‌ها به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران رمزارز‌ها در بدبینی به سر می‌برند. مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۹۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۷۸ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۰.۱۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید