خیزگوگل برای‌کسب درآمد از آی‌فون

انتشار آگهی‏های تبلیغاتی یکی از روش‏های مهم گوگل برای کسب درآمد است و حال این شرکت به فکر افتاده تا از کاربران اپل هم کسب درآمد کند.

کد خبر : ۱۰۳۹۵
بازدید : ۹۵۶
انتشار آگهی‏های تبلیغاتی یکی از روش‏های مهم گوگل برای کسب درآمد است و حال این شرکت به فکر افتاده تا از کاربران اپل هم کسب درآمد کند.

به گزارش فارس، گوگل برای گسترش دامنه ارائه خدمات AdWords خود یک برنامه همراه رسمی برای کاربران سیستم‌عامل iOS اپل طراحی کرده است. AdWords به آگهی‌دهندگان امکان می‌دهد تا کلمات کلیدی که دوست دارند در صورت جست‌وجویشان در گوگل منجر به نمایش تبلیغات آنان شود را مشخص کنند.

گوگل بر مبنای تعداد موارد نمایش تبلیغات در زمان جست‌وجوی کاربران و کلیک روی آنها مبالغی را از آگهی‌دهندگان دریافت می‌کند. حالا نسخه جدید برنامه AdWords برای سیستم‌عامل iOS هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و همه افرادی که قبلا در آن حساب کاربری داشتند می‌توانند از خدمات مذکور استفاده کنند.

AdWords برای iOS به شما امکان می‌دهد عملکرد تبلیغات خود را بر مبنای معیارهایی همچون تعداد کلیک‌ها مورد بررسی قرار دهید و درصورت لزوم بودجه اختصاص یافته به تبلیغات را هم به روز کنید. از این طریق حتی می‌توان اطلاعات مربوط به‌صورت حساب‌ها را دریافت و از یک متخصص گوگل برای پشتیبانی کمک گرفت.

برنامه همراه جدید با آی‌فون، ‌آی‌پاد تاچ و آی‌پد مجهز به iOS 7.0 یا نسخه‌های بالاتر سازگار است و البته صرفا برای کاربران فعلی AdWords قابل استفاده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید