کریم باقری قید پرسپولیس را زد؟!

کریم باقری قید پرسپولیس را زد؟!

با وجود اینکه اعلام شده بود مربی تیم ملی به کرونا مبتلا شده، اما تصاویر او در سفر به کشور‌های منطقه منتشر شده است.

کد خبر : ۱۰۴۶۱۱
بازدید : ۶۲۳۳

پس از توافقی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار بر این بود که کریم باقری علاوه بر پرسپولیس، به عنوان مربی در تیم ملی هم حضور داشته باشد و به این مجموعه کمک کند.

با این حال با وجود اینکه در اردو‌های اخیر تیم ملی این رویه جاری بود، در آخرین اردوی تیم ملی در کره جنوبی بود اعلام شد که کریم باقری به دلیل ابتدا به کرونا حضور نخواهد داشت.

پس این موضوع و در شرایطی که تیم ملی ایران خود را برای بازی برابر کره آماده می‌کرد، تصاویری از باقری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد مربی پرسپولیس و تیم ملی در یکی از کشور‌های منطقه حضور دارد و به سفری تفریحی رفته است.

نکته جالب اینجاست که پیگیری‌ها نشان می‌دهد او پس از چند روز به ایران بازگشته و عملا نه در تمرین تیم ملی و نه در تمرین پرسپولیس حاضر نشده است.

پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس هم نشان می‌دهد، عملا تا سه‌شنبه که اردوی تیم ملی به پایان می‌رسد، پرسپولیسی‌ها انتظاری برای حضور باقری در تمرینات تیمشان ندارند و از روز چهارشنبه منتظر حضور او در ورزشگاه شهید کاظمی هستند.

در این میان، اما فدراسیون فوتبال هنوز اطلاع رسانی دقیقی در این باره انجام نداده و کسی دقیقا نمی‌داد مربی تیم ملی چرا در تمرینات تیم ملی شرکت نمی‌کند؟

ماجرای حضور کریم باقری در دبی

کریم باقری در حالی که قید حضور در تمرینات پرسپولیس را زده بود، در دبی و در کنسرت رضا صادقی دیده شد. شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر بروز اختلاف میان یحیی گل محمدی و کریم باقری که البته هیچ کدام از طرفین این شایعات را تائید نمی‌کنند.

حتی گفته می‌شود داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم از برخی مسائل دلخور است، اما به هر حال باید دید تکلیف کریم باقری که تیم ملی را هم مقابل کره‌جنوبی همراهی نکرد، چه می‌شود؟

خیلی‌ها عقیده دارند شاید آقا کریم طی روز‌های آینده و تا قبل از بازی با هوادار به تمرینات پرسپولیس برگردد و در این بازی هم تیمش را همراهی کند، اما عده‌ای دیگر می‌گوید شاید باقری به طور کل قید حضور در پرسپولیس را بزند.

کریم باقری با هر دو تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران قرارداد دارد و به هر حال باید تا پایان مدت قرارداد خود به تعهداتش پایبند بماند.

منبع: ایسنا و خبرورزشی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید