قتل فجیع نتیجه توهم «مرد شیشه‌ای»

قتل فجیع نتیجه توهم «مرد شیشه‌ای»

قاتل جوان که دچار توهمات ناشی از قرص‌های روان‌گردان و شیشه قرار داشت، پیرمرد ۷۰ ساله را با ضربات متعدد چاقو در خیابان هزاردستگاه به قتل رساند.

کد خبر : ۱۰۵۶۲۸
بازدید : ۵۹۴۳

ظهر پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه، اهالی وحشت‌زده خیابان هزاردستگاه، وقوع یک فقره درگیری خونین را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

با اعلام این خبر، نیرو‌های گشت کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد به طرف محل وقوع حادثه حرکت کردند؛ دقایقی بعد، ماموران با پیرمرد ۷۰ ساله‌ای رو‌به‌رو شدند که بر اثر وارد شدن ضربات پیاپی چاقو از ناحیه کمر، سینه، شکم و پهلو با خون‌ریزی شدید، نقش بر زمین شده بود!

امدادگران اورژانس که همزمان با پلیس به محل وقوع حادثه رسیده بودند، پیکر غرق در خون این پیرمرد را به بیمارستان انتقال دادند، اما معاینات پزشکی نشان داد، وی به دلیل اصابت ۷ ضربه چاقو فوت کرده است.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی پلیس با هماهنگی محمدرضا صاحب جمعی بازپرس ویژه قتل کلید خورد و ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد خیلی زود توانستند هویت و مخفیگاه قاتل را در جنوب تهران شناسایی کنند.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه قاتل ۳۴ ساله شدند و پس از چند دقیقه تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در پشت بام دستگیر کردند.

در ادامه ماموران کلانتری موفق شدند، آلت قتاله‌ای که متهم قبل از حضور ماموران پلیس از پنجره به خیابان پرتاب کرده بود را کشف کنند.

هنگام انتقال قاتل به اداره پلیس، عده‌ای از شاهدان عینی که ناظر جنایت این فرد بودند، با هجوم آوردن به سوی قاتل، قصد کتک زدن قاتل را داشتند که باتوجه به امکان متواری شدن قاتل، ماموران پلیس یک تیرهوایی شلیک کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به کاراگاهان گفت: چند وقت قبل همراه با خانواده برای پیدا کردن شغل از یکی از استان‌های غربی کشور به تهران آمدم و ۱۰ سالی است که ماریجوانا مصرف می‌کنم! روز حادثه در خانه در حال استراحت بودم که مادرم به فکرم آمد! او گفت با چاقویی که در کابینت آشپزخانه است، پیرمرد داخل خیابان را به قتل برسانم!

قاتل ادامه داد: پس از برداشتن چاقو به خیابان رفتم؛ آنجا ۲ زن را دیدم که پیرمرد را با چشمانشان نشان دادند به همین خاطر به سمت مقتول رفتم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم!

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد، قاتل دچار مشکلات روحی بوده و هنگام ارتکاب جرم، تحت تاثیر توهم ناشی از موادمخدر صنعتی (شیشه) و قرص‌های روانگردان قرار داشته است.

بنابر این گزارش، با دستور محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس ویژه قتل، متهم برای بررسی‌های اولیه به بیمارستان روان‌درمانی رازی منتقل شد و پرونده برای تحقیقات بیشر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید