رکوردشکنی مرد آمریکایی با تماشای یک فیلم

رکوردشکنی مرد آمریکایی با تماشای یک فیلم

یک مرد اهل فلوریدا با ۲۹۲ بار تماشای فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، موفق شد رکورد بیشترین تعداد تماشای یک فیلم را بشکند.

کد خبر : ۱۰۵۷۰۰
بازدید : ۱۲۳۶

این مرد که رامیرو آلانیس (Ramiro Alanis) نام دارد، یک روز قبل از نمایش مرد عنکبوتی جدید، در تاریخ ۱۶ دسامبر تا ۱۵ مارس ۲۰۲۲ (۲۵ آذر تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۰) در مجموع ۲۹۲ بار این فیلم دو ساعت و نیمه را تماشا کرد؛ و این یعنی ۷۲۰ ساعت یا سی روز پای یک فیلم نشستن!

این دومین بار است که آلانیس در این شاخه رکوردشکنی می‌کند. وی پیش‌تر در سال ۲۰۱۹ با ۱۹۱ بار تماشای فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی رکورد جوآن کانر از استرالیا را شکسته بود. کانر با ۱۰۸ بار تماشای فیلم بوهمین راپسودی این رکورد را در اختیار داشت.

سال گذشته شخصی به نام آرنو کلن از فرانسه با ۲۰۴ بار تماشای فیلم کاملوت: بخش اول رکورد آلانیس را شکست. اما با اکران مردعنکبوتی جدید، آلانیس مصمم شد جای خود را در کتاب رکورد‌های گینس پس بگیرد.

آلانیس برای رسیدن به این رکورد مجبور شد به مدت سه ماه همه سانس‌های مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست را پشت هم ببیند. وی در چند هفته اول، روزانه ۵ بار این فیلم را تماشا کرد.

آلانیس سخت‌ترین بخش این رکوردشکنی را تماشای شبانه فیلم می‌داند که باعث سردردش می‌شد.

آلانیس برای این رکوردشکنی می‌بایست هربار فیلم را از ابتدا تا تیتراژ تماشا می‌کرد و در اینم دت حتی حق چک کردن تلفنش را هم نداشت.

این مرد آمریکایی می‌گوید ۳ هزار و ۴۰۰ دلار خرج بلیط سینما کرده است و در سانس‌های آخر دیالوگ‌ها را از بر شده بود.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست به کارگردانی جان واتس با حضور سه شخصیت منفی شناخته‌شده و قدیمی با بازی ویلم دفو (مرد عنکبوتی سال ۲۰۰۲)، آلفرد مولینا (مرد عنکبوتی ۲ سال ۲۰۰۴)، جیمی فاکس (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ سال ۲۰۱۴) و تیمی از ستارگان هالیوودی از جمله تام هالند، زندایا کلمن، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جان فاورو و بندیکت وانگ، سه نسل از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی را با هم ترکیب می‌کند.

داستان این فیلم گیشه‌پسند از جایی شروع می‌شود که هویت مرد عنکبوتی برای اولین بار فاش شده و پیتر پارکر از دکتر استرنج می‌خواهد به کمک جادو محرمانه بودن را به او برگرداند، اما این کار حفره‌ای در جهان ایجاد می‌کند و قدرتمندترین افراد شروری که تاکنون مرد عنکبوتی در هر جهانی با آن‌ها مبارزه کرده است، آزاد می‌شوند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید