قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ماه با ۰.۱۲ افزایش نرخ به ۳۹,۶۳۷ دلار معادل ۱,۱۱۶,۵۵۴,۴۷۱ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۰۰۷
بازدید : ۳۹۰

فرادید | بیت کوین علیرغم افزایش قیمت، اما همچنان در کانال ۳۹ قرار دارد. امروز ۴ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با رشد ۰.۱۲ درصدی به ۳۹,۶۳۷ دلار معادل ۱,۱۱۶,۵۵۴,۴۷۱ تومان رسید.

بیت‌کوین دوباره به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد. این ریزش دوباره سناریو نزولی بیت‌کوین را پررنگ کرد. حالا برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند احتمال سقوط شدید بیت‌کوین وجود دارد.

معامله گر کهنه کار، پیتر برانت، فکر می‌کند بیت کوین می‌تواند شاهد ریزش قیمتی شدیدتری نیز باشد. برانت، که در محافل رمزارز‌ها به دلیل پیش بینی درست سقوط بیت کوین در سال ۲۰۱۸ شهرتی به دست آورد، به ۶۳۳۲۰۰ دنبال کننده خود در توئیتر می‌گوید که بیت کوین ممکن است به قیمت ۲۷,۰۰۰ دلار نیز کاهش یابد.

اگر پیش‌بینی برانت درست باشد، می‌تواند به معنای روز‌های سختی برای بیت‌کوین باشد. همین هفته، معامله گر محبوب بازار رمزارزها، جیسون پیزینو، چگونگی ارتباط بیت کوین را با این شاخص توضیح داد. تحلیلگر توضیح می‌دهد:

برخی از چالش‌هایی که ما باید از آن عبور کنیم، جدا شدن از نزدک است. مشکل در خود نزدک این است که نزول‌هایی که در نزدک اتفاق می‌افتد، باعث می‌شود نزول‌های به مراتب بزرگتری در بیت‌کوین، اتریوم و البته مابقی رمزارز‌ها با حجم بازار کمتر اتفاق افتد.

به گزارش فرادید؛ ریزش بیت‌کوین تا ۲۷ هزار دلار یعنی ریزش ۳۱ درصدی بیت‌کوین. برخی از کارشناسان عقیده دارند محدوده ۳۷ هزار دلار محدوده حیاتی بیت‌کوین است. اگر این محدوده از دست برود احتمال سقوط بسیار بیشتر می‌شود.

از طرفی بیت‌کوین این روز‌ها همبستگی زیادی با بورس نزدک دارد و کارشناسان هم این موضوع را چالشی بزرگ برای بیت‌کوین می‌دانند. کارشناسان عقیده دارند که بورس نزدک پتانسیل اصلاح دارد و این می‌تواند دلیلی بر ریزش بیت‌کوین باشد.

یکی دیگر از متغییر‌های نزولی برای بیت‌کوین نرخ بهره آمریکا است. اگر فدرال رزرو دوباره تصمیم بگیرد که دوباره نرخ بهره را افزایش دهد احتمالا بیت‌کوین دوباره می‌ریزد.برای شروع یک حرکت صعودی قوی، قیمت باید بالاتر از منطقه ۴۱,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باشد. اگر گاو‌ها موفق شوند، قیمت می‌تواند به سمت منطقه مقاومت ۴۱,۸۰۰ دلار افزایش یابد.

در صورتی که سناریو نزولی باطل شود بیت‌کوین فعلا در محدوده ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار نوسان خواهد داشت.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید