مرگ عامل قتل عام در لویزان

مرگ عامل قتل عام در لویزان

مرد میانسال که پس از قتل همسر و دخترش، اقدام به خودزنی کرده بود؛ پس از ۳ روز تسلیم مرگ شد.

کد خبر : ۱۰۶۰۸۲
بازدید : ۱۴۴۵

رسیدگی به این ماجرا از ساعت ۴ بامداد سه‌شنبه ۳۰ فروردین و به‌دنبال گزارش قتل مادر و دختری به بازپرس محمد حسین زارعی آغاز شد.

وقتی تیم جنایی راهی محل حادثه در لویزان شدند داخل آپارتمان طبقه اول با جسد زن ۴۷ ساله و دختر ۱۵ ساله‌اش در اتاق پذیرایی مواجه شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که هر دو قربانی با جسمی مانند طناب خفه شده‌اند و از زمان مرگ حدود ۲۴ ساعت می‌گذرد.

پسر ۷ ساله خانواده وقتی از مدرسه به خانه برگشته و پدرش را با دست و پا‌های خونین دیده بود با عمه‌اش تماس گرفته و از او کمک خواسته بود.

بدین ترتیب زمانی که زن جوان وارد خانه شده و با پیکر خونین برادرش و اجساد همسر و دختر او روبه‌رو شده موضوع را به پلیس اعلام کرده بود.

مرد ۵۸ ساله که از نظر جسمی و روحی وضعیت خوبی نداشت در صحنه جنایات گفت: «همسر و دخترم برایم پاپوش درست کرده بودند و می‌خواستند آبرویم را ببرند.»

او در حال انتقال به بیمارستان گفت: من بازنشسته هستم وضعیت مالی خوبی ندارم از طرفی به من گفته بودند خانه‌ای که در آن ساکن هستم را تحویل دهم. همه مشکلات دست به دست هم داد و مرا از نظر ذهنی و روحی درگیر کرد.

متهم میانسال ادامه داد: شب حادثه همسرم را در اتاق خواب خفه کردم. صبح پسرم را به مدرسه بردم و زمانی که به خانه برگشتم، متوجه شدم که دخترم از ماجرای مرگ مادرش باخبر شده است. به همین دلیل او را نیز خفه کردم و جسد همسرم را نیز به پذیرایی انتقال دادم. بعد ازساعاتی، به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم به زندگی‌ام پایان دهم و با دستگاه فرز دست و پایم را بریدم.

مرد میانسال پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت، اما کم کم هوشیاری خود را از دست داد و به کما رفت. درنهایت صبح جمعه و سه روز پس از جنایاتی که مرتکب شده بود در بیمارستان فوت کرد و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید