قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

قیمت بیت کوین امروز ۷ اردیبهشت با ۵.۲۹ درصد کاهش نرخ به ۳۸,۳۲۹ دلار معادل ۱,۰۸۸,۴۰۹,۴۴۸ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۲۱۵
بازدید : ۶۰۷

فرادید | نوسان قیمت در بازار بیت کوین همچنان ادامه دارد. امروز ۷ اردیبهشت قیمت بیت کوین با کاهش ۵.۲۹ درصد به ۳۸,۳۲۹ دلار معادل ۱,۰۸۸,۴۰۹,۴۴۸ تومان رسید.

قیمت بیت کوین اوایل سه شنبه تا ۴۰ هزار و ۸۰۰ دلار افزایش یافت، اما در چهار ساعت پایانی معاملات بیش از ۵ درصد کاهش ارزش داشت.

به گزارش فرادید؛ نگرانی‌ها در مورد درگیری‌های ژئوپلیتیکی ناشی از تنش‌های روسیه و اوکراین، آخرین وضعیت شیوع کووید-۱۹ در چین، نشانه‌هایی از رکود اقتصادی در ایالات متحده و اروپا و تورم جهانی عواملی هستند که خریداران را در حاشیه نگه داشته است.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در کارگزاری ارز خارجی Oanda گفت: «بیت کوین پس از اینکه گزارش شد روسیه عرضه گاز به لهستان را تعلیق کرد، سود‌های قبلی را معکوس کرد. این نشانه‌ای است که جنگ در اوکراین می‌تواند بغرنج‌تر شود.»

اولین محدوده مقاومت برای بیت‌کوین محدوده ۴۲ هزار دلار است و کارشناسان عقیده دارند که اگر این محدوده به بالا شکسته شود احتمالا بیت‌کوین تا ۴۶ هزار دلار رشد می‌کند. مقاومت بعدی ۴۶ هزار دلار و بعد از آن ۵۰ هزار دلار یک مقاومت جدی است. البته به نظر می‌رسد فعلا امیدی به رشد بیت‌کوین نیست. کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین فعلا در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند.

از طرفی سناریو ریزشی بازار محتمل‌تر از رشد آن است. اکثر رسانه‌ها از احتمال ریزش بیت‌کوین تا ۲۷ هزار دلار خبر دادند و احتمال این موضوع هم کم نیست. اولین محدوده حمایت بیت‌کوین محدوده ۳۷ هزار دلار است که اگر این محدوده از دست برود احتمال ریزش تا ۳۴ هزار دلار وجود دارد. اگر محدوده ۳۴ هزار دلار هم از دست برود اجتمالا تا ۳۲ هزار دلار ریزش می‌کنیم.

سونسون، معامله‌گر بازار رمزارز‌ها عقیده دارد احتمالا بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار اصلاح می‌کند، چون حجم معاملات آن کاهش یافته. برای رشد دوباره باید حجم معاملات دوباره برگردد. البته او بعید می‌داند که حجم معاملات سریع افزایش پیدا کند. چون ایجاد روند صعودی همیشه زمان‌بر است.

پیتر برانت، تحلیلگر و معامله‌گر بازار رمزارز‌ها شهرت خود را از پیش‌بینی درست سقوط بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ بدست آورد عقیده دارد که احتمال سقوط بیت‌کوین زیاد است. او می‌گوید بیت‌کوین تا ۲۷ هزار دلار ریزش می‌کند.

پیش‌بینی‌ها از ریزیش بازار زیاد است، اما جای نگرانی نیست. تا زمانی که بیت‌کوین محدوده ۳۷ هزار دلار را حفظ کند می‌توانیم به بازگشت بازار امید داشته باشیم.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید