آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۷ اردیبهشت ماه ۱۷ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۶۲۶۳
بازدید : ۵۴۹

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا را ۱۷ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۱ هزار و ۴۱ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۵۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۳۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۱۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۰ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۸۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۲۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۱۰ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۴۲۹ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۹۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۶۴ میلیون و ۹۲ هزار و ۶۴۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۲ هزار و ۵۴۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۲ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۷۱۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۸ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

جدول آمار جهانی کرونا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید