پلیس در تعقیب ۲ قاتل فراری

پلیس در تعقیب ۲ قاتل فراری

از مادرم خبری نبود فقط صدای زنگ تلفنش را می‌شنیدیم، خوب که دقت کردیم متوجه شدیم که صدا از زیر وسایلی می‌آید که در آنجا چیده شده بود، وسایل را که کنار زدیم با جسد مادرم مواجه شدیم.

کد خبر : ۱۰۶۲۸۸
بازدید : ۱۱۰۹

قتل زن میانسال در خانه‌اش و درگیری خونین بین دو جوان در جنوب تهران دو جنایتی بود که در پایتخت رقم خورد. نخستین جنایت ساعت ۶:۳۰ عصر سه‌شنبه ۶ اردیبهشت از سوی مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه به بازپرس ساسان غلامی اعلام و مشخص شد زن میانسالی در خانه‌اش به قتل رسیده است.

به دنبال اعلام این خبر، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی پایتخت به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که طبقه دوم خانه‌ای قدیمی بود، شدند. جسد زن میانسال در راه پله‌های طبقه دوم که به پشت‌بام منتهی می‌شد، زیر مقدار زیادی وسیله مخفی شده بود.

با توجه به آثار کبودی روی گردن مقتول، پزشکی قانونی علت قتل را خفگی اعلام کرد و این در حالی بود که از زمان مرگ چند ساعتی می‌گذشت. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول دو پسر ۱۷ و ۱۸ ساله و یک دختر ۱۴ ساله دارد که فرزندانش در زمان جنایت خانه نبودند. از سویی شوهر مقتول نیز در کارواش کار می‌کرده و بیشتر مواقع برای ناهار به خانه می‌آمده است.

یکی از فرزندان مقتول در تحقیقات گفت: حدود ساعت ۴ عصر بود که به خانه آمدیم. طبقه اول خانه‌ای که در آن ساکن هستیم تولیدی لباس است و ما در طبقه دوم زندگی می‌کنیم.

وقتی به خانه آمدیم، هر چه مادرم را صدا زدیم کسی جواب نداد. از آنجا که او هر وقت می‌خواست از خانه بیرون برود به ما خبر می‌داد، نبودنش در خانه برایمان عجیب بود. از زن جوانی که صاحب تولیدی بود سراغ مادرم را گرفتم، اما او مدعی شد که بی‌خبر است.

دختر مقتول ادامه داد: دوباره به طبقه بالا رفته و این بار شماره تلفن همراه مادرم را گرفتیم. صدای زنگ تلفن را از راه‌پله‌هایی که منتهی به پشت‌بام می‌شد شنیدیم، خودمان را به آنجا رساندیم، اما از مادرم خبری نبود فقط صدای زنگ تلفنش را می‌شنیدیم، خوب که دقت کردیم متوجه شدیم که صدا از زیر وسایلی می‌آید که در آنجا چیده شده بود، وسایل را که کنار زدیم با جسد مادرم مواجه شدیم.

زن جوان که صاحب تولیدی و همسایه قربانی بود در تحقیقات گفت: ساعت حدود ۱۲ و نیم بود که صدای درگیری و مشاجره زن همسایه با همسرش را شنیدم، اما از آنجایی که آن‌ها همیشه باهم اختلاف و درگیری داشتند، توجهی نکردم.

در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد که همسر مقتول بعد از اینکه ظهر از کارواش به خانه آمده دیگر به محل کارش برنگشته است. با توجه به اختلافات قدیمی که آن‌ها باهم داشتند و از آنجایی که بررسی‌ها نشان می‌داد جنایت از سوی فردی آشنا رخ داده است، احتمال همسرکشی مطرح شد. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری همسر مقتول ادامه دارد.

درگیری مرگبار خیابانی

دومین جنایت ساعت ۱۲ شب ۶ اردیبهشت، از سوی مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. وقتی تیم جنایی به محل حادثه رفتند در بررسی مشخص شد پسر جوانی پس از درگیری با هم‌محله‌ای خود به قتل رسیده است.

مأموران به تحقیق از دوست قاتل پرداختند که وی گفت: پدرام - متهم به قتل - با مجید هم‌محلی بودند، اما مدام با هم اختلاف داشتند و درگیر می‌شدند. آن‌ها با هم کری‌خوانی داشته و رابطه‌شان اصلاً خوب نبود و برای هم خط ونشان می‌کشیدند.

شب حادثه به همراه پدرام در حال عبور از خیابان بودم که مجید از سوپرمارکتی بیرون آمد و دوباره دعوا و کری‌خوانی‌های آن‌ها شروع شد. پدرام یک لحظه عصبانی شد و با چاقو ضربه‌ای به او زد. وقتی مقتول روی زمین افتاد، از محل متواری شدیم و نمی‌دانم پدرام کجا فرار کرد.

با اظهارات پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید