«علف‌زار» پروانه نمایش گرفت

«علف‌زار» پروانه نمایش گرفت

«علفزار» اولین ساخته کاظم دانشی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، روی موضوع حساس اجتماعی دست گذاشته و پژمان جمشیدی نقش اصلی آن را به عنوان یک بازپرس ایفا می‌کند.

کد خبر : ۱۰۶۳۵۲
بازدید : ۶۲۶

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم موافقت کرد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: «علف زار» به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی و «هناس» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی موافقت کرد.

«علفزار» اولین ساخته کاظم دانشی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، روی موضوع حساس اجتماعی دست گذاشته و پژمان جمشیدی نقش اصلی آن را به عنوان یک بازپرس ایفا می‌کند. سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مائده طهماسبی، مهدی زمین پرداز و صدف اسپهبدی از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده ۴ جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن (صدف اسپهبدی) و بهترین فیلمنامه را گرفت.

فیلم "هِناس" هم در ژانر بیوگرافی ساخته شده و روایت تلاش‌های عاشقانه زنی است برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم. (روایت زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد)

مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری از بازیگران آن هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید