گردهمایی بنزها؛ از ۵۰۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان

گردهمایی بنزها؛ از ۵۰۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان

در این گردهمایی، مدل‌های مختلفی از بنز‌های تولیدی تا سال ۲۰۰۰، با قیمت‌ها و البته رنگ‌های جذاب متفاوت، حضور داشتند.

کد خبر : ۱۰۶۳۹۴
بازدید : ۶۵۱

روز گذشته کلوپ مرسدس بنز ایران، گردهمایی خودرو‌های کلاسیک این برند را در باغ کتاب تهران برگزار کرد. این همایش برای بازدید عموم آزاد بود. ازدحام جمعیت و عکاسی خانواده‌ها از یکدیگر در این مراسم، علاقه مردم را به این جذاب‌های لاکچری نشان می‌داد.

در این گردهمایی، مدل‌های مختلفی از بنز‌های تولیدی تا سال ۲۰۰۰، با قیمت‌ها و البته رنگ‌های جذاب متفاوت، حضور داشتند.

بنز کلاسیک چند؟

ارزش خودرو‌های نمایش‌داده شده متفاوت بود؛ از ۵۰۰ میلیون تا پنج میلیارد تومان. قیمت آن‌ها بر اساس مدل و حجم خودرو، آپشن‌هایی مانند کولر و سانروف، تمیزی خودرو، سفارش کشور، لاستیک، چراغ، لوازم و کارکرد، تعیین می‌شود.

برخی از مالکان این خودرو‌ها در گردهمایی به تجارت‌نیوز گفتند آن‌ها را سال‌های پیش خریداری کرده‌اند. یکی از افراد گفت که بنز خود را ۱۰سال پیش به قیمت هشت میلیون تومان خریداری کرده است و حالا۶۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. یک خودروی دیگر در ۱۰ سال پیش ۱۷۰ میلیون قیمت داشت و حالا ارزش آن به پنج میلیارد تومان نیز می‌رسد.

یکی از حاضران هم خودروی خود را در دهه ۷۰ به قیمت ۵۰ میلیون تومان خریداری کرده بود که در حال حاضر۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. برخی‌ها نیز می‌گفتند خودرو را از پدر خود به ارث برده‌اند و قیمتی برای آن تعیین نکرده‌اند.

البته بسیاری از این لاکچری‌سوار‌ها به این نکته اشاره می‌کردند که خودرو‌های آن‌ها در سال هزینه‌ای برایشان ندارد. نکته دیگر که مالکان این خودرو‌ها نیز به آن اشاره می‌کردند، امنیت و کیفیت بدنه این بنز‌ها بود. اما افراد می‌گفتند این خودرو‌ها مناسب تردد شهری نیستند. آن‌ها به دلیل علاقه به برند بنز، چنین خودرو‌هایی را نگه می‌دارند و برخی نیز کلکسیون آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید