همسرکشی به خاطر توقیف پراید

همسرکشی به خاطر توقیف پراید

قاتل ۵۲ ساله در بازجویی اولیه اعتراف کرده که به علت اختلاف خانوادگی از همسرم جدا زندگی می‌کردم و وی از من شکایت کرده و حکم توقیف خودرو پراید را نیز گرفته بود.

کد خبر : ۱۰۶۴۴۷
بازدید : ۱۱۶۰

فرمانده انتظامی لارستان فارس گفت: شوهر قاتل پس از ارتکاب قتل همسر ۴۰ ساله اش در کمتر از نیم ساعت با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد یوسفی اظهار با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر توقیف خودرو با توجه به حکم قضائی در یکی از روستا‌های اطراف لارستان، ماموران در اسرع وقت به محل اعزام که در همین حین صدای شلیک تیر از حیاط خانه‌ای شنیده و مشاهده کردند شخصی از دیوار پشت آن خانه به سمت جنگل‌های اطراف روستا در حال متواری شدن است که سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی به صورت پیاده پس از مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فردی که در حال فرار بود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران در کمترین زمان ممکن به محل تیراندازی مراجعه و مشاهده کردند خانمی (فرد تماس گیرنده با ۱۱۰) مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به دلیل شدت جراحات وارده نیز فوت کرده است.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: در بررسی از محل وقوع و صحنه جرم یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه چهار عدد فشنگ و پوکه مربوطه کشف شد.

قتل به خاطر توقیف پراید

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: قاتل ۵۲ ساله در بازجویی اولیه اعتراف کرده که به علت اختلاف خانوادگی از همسرم جدا زندگی می‌کردم و وی از من شکایت کرده و حکم توقیف خودرو پراید را نیز گرفته بود.

وی گفت: این قاتل همچنین اعتراف کرده که با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بود به در منزل همسر۴۰ ساله اش به قصد گرفتن رضایت مراجعه کرده است که پس از مشاجره لفظی وی را به قتل رساند.

این مقام انتظامی یادآور شد: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیرقانونی به مراجع قضائی و مراکز مشاوره مراجعه کنند تا شاهد این چنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

شهرستان لارستان در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید