قتل گانگستریِ مرد جوان در وسط خیابان‌های شاهرود!

قتل گانگستریِ مرد جوان در وسط خیابان‌های شاهرود!

درگیری مسلحانه بین دو نفر در شاهرود به قتل یک مرد ۳۸ ساله انجامید، شاهدان خبر از حمل سلاح جنگی کلاشینکوف‌ای کی ۴۷ توسط یکی از افراد می‌دهد.

کد خبر : ۱۰۶۴۸۲
بازدید : ۱۵۵۵

شامگاه یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) درگیری دو جوان در میدان ۹ دی شاهرود حوالی بیمارستان امام حسین (ع)، به قتل یک مرد ۳۸ ساله انجامید و مقامات انتظامی و قضایی تأیید کرده‌اند که مقتول با شلیک حدود ۸ تیر جنگی به قتل رسیده است.

گفته می‌شود یکی از این افراد سلاح جنگی کلاشینکوف‌ای کی ۴۷ در دست داشته است و به نظر می‌رسید ریشه این درگیری، اختلاف کهنه خانوادگی و طایفه‌ای بوده که در نهایت فاجعه آفرید.

مسئولان انتظامی شهرستان شاهرود ضارب را شناسایی کرده‌اند، اما هنوز این قاتل دستگیر نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود صبح امروز گفت: قاتل به همت مأموران انتظامی بلافاصله شناسایی شده است.

حجت‌الاسلام رضی پارسامنش با بیان اینکه انگیزه این نزاع به اختلافات ۱۰ سال گذشته طایفه‌ای در یکی از روستا‌های اطراف شهر شاهرود بازمی‌گردد که مسئولان در حال بررسی آن هستند، بیان کرد: ظاهراً مرد ۳۸ ساله شاهرودی بر اثر شلیک گلوله اسلحه گرم به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه مقتول با شلیک حدود هشت تیر جنگی به قتل رسیده است، افزود: کارشناسان همچنان بر روی این پرونده کار می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با بیان اینکه قاتل شناسایی و حکم دستگیری وی هم صادر شده است، گفت: مأموران انتظامی فرد ضارب و همدست وی را شناسایی کرده‌اند و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر شده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید