قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۳

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۳

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۳ اردیبهشت ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۵۶ دلار و ۶۲ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۶۵۰۱
بازدید : ۴۸۳

فرادید | قیمت طلا همچنان در مسیر کاهش حرکت می‌کند. امروز ۱۳ اردیبهشت ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افت قیمت ۶.۵۴ درصدی به ۱۸۵۶ دلار و ۶۲ سنت رسید.

روز دوشنبه پیش از افزایش گسترده نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای مهار فشار‌های تورمی فزاینده قیمت طلا در حالی کاهش یافت که افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا بر تقاضای شمش با بازده صفر فشار وارد کرد.

به گزارش فرادید؛ استفان اینس، شریک مدیریت دارایی SPI گفت: بازار نگران است که فدرال رزرو ممکن است کاملا جنگ‌طلب باشد و قیمت را ۵۰ واحد پایه افزایش دهد و در ماه جولای به ۷۵ واحد پایه برساند.

آدریان دی، رئیس مدیریت دارایی آدریان دی گفت که او همچنین به دنبال کاهش ارزش دلار در هفته آینده است.

"عوامل پولی برای طلا صعودی هستند، به جز یک چیز: ترس یا بی‌احتیاطی که توسط بانک‌های مرکزی بزرگ خارج از ایالات متحده نشان داده‌می‌شود، باعث می‌شود که فدرال رزرو در مقایسه با آن تقریباً مسئول به نظر برسد، دلار را تقویت کرده و بر طلا فشار وارد کند.

اما نرخ دلار ممکن به پیک خود رسیده‌باشد و فراتر از آن، پویایی پولی به این معنی است که طلا تنها دارایی است که می‌توان به آن اعتماد کرد.

تحلیلگران وال استریت بار دیگر نسبت به طلا خوش‌بین هستند، زیرا این قیمت دارای حمایت تکنیکال در حدود ۱۹۰۰ دلار است. با این حال، بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی هفتگی طلا کیتکو نیوز، احساسات سرمایه گذاران خرد ضعیف شده‌است.

با نگاهی به آینده، نشست سیاست پولی فدرال رزرو مهمترین رویداد برای فلز گرانبها باقی مانده است. فدرال رزرو نشان داده‌است که در حال آماده‌شدن برای تشدید سیاست‌های پولی خود است.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید