پروژه ۶۰۶؛ خودرویی که هیولای کلکسیونی شد!

پروژه ۶۰۶؛ خودرویی که هیولای کلکسیونی شد!

پس از انتخاب پلیموت فیوری و بازسازی بدنه آن همانطور که مشاهده می‌کنید از سازه فضاکار برای شاسی کف و اتاق استفاده شده و سپس پنل‌های بدنه روی آن قرار گرفته است. ارتفاع ستون‌ها نیز به منظور بهبود شرایط آئروداینامیک کوتاه شده اند.

کد خبر : ۱۰۶۶۵۵
بازدید : ۱۰۵۰

یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های تیونینگ خودرو در ماه اخیر که در شبکه‌های اجتماع نیز بسیار پرمخاطب شده، به بازسازی متفاوت پلیموت فیوری استیشن واگن مدل ۱۹۶۰ و تبدیل آن به یک هیولای مرموز مربوط می‌شود.

پروژه ۶۰۶ نامی است که برای این خودرو انتخاب شد. پس از انتخاب پلیموت فیوری و بازسازی بدنه آن همانطور که مشاهده می‌کنید از سازه فضاکار برای شاسی کف و اتاق استفاده شده و سپس پنل‌های بدنه روی آن قرار گرفته است. ارتفاع ستون‌ها نیز به منظور بهبود شرایط آئروداینامیک کوتاه شده اند.

درب عقب حذف و طول درب جلو بیشتر شده است. قسمت جلوی بدنه برای دسترسی به پیشرانه به شکل خلاقانه‌ای قابل جداسازی است.

برای پیشرانه نیز از نمونه ۵۲۸ ایی اف آی برند فوق العاده حرفه ایی هِمی استفاده شده است. مجموع خروجی این پیشرانه سوپرشارژ ۸۰۰ اسب بخار است و با جعبه دنده اسپرت ۴ سرعته هماهنگ است. بیشینه سرعت ثبت شده حدود ۲۵۷ کیلومتر برساعت بوده که البته هدف گذاری اولیه عدد ۳۲۲ را نشان می‌دهد، اما به هرترتیب ۲۵۷ کیلومتر برساعت نیز عدد چشمگیری است.

وظیفه توقف این پلیموت نیز برعهده سیستم ترمز از برند حرفه ایی برمبو است که کالیپر‌های بزرگ آن از میان رینگ‌های آلومینیومی قابل مشاهده است.

یکی از نکات جالب دیگر به رنگ بدنه مربوط می‌شود که این کد رنگ کاملا اختصاصی بوده و نمونه مشابهی ندارد. در شرایط نوری مختلف رنگ‌های متفاوتی از بدنه به چشم مخاطب می‌آید و عملا نمی‌توان نام مشخصی بر آن گذاشت.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید