قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

قیمت بیت کوین امروز ۲۱ اردیبهشت ماه با ۱.۰۴ درصد کاهش نرخ به ۳۰,۶۷۷ دلار معادل ۹۳۵,۰۱۹,۶۲۱ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۷۴۷
بازدید : ۵۸۷

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۳۰ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۱ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۰۴ درصد به ۳۰,۶۷۷ دلار معادل ۹۳۵,۰۱۹,۶۲۱ تومان رسید.

در ۲۴ ساعته گذشته خرس‌ها همچنان فشار زیادی را بر بازار کریپتو وارد کرده و در نتیجه موفق شدند برای اولین بار از اواسط جولای گذشته (تیر ۱۴۰۰) قیمت بیت کوین را به زیر تراز ۳۰ هزار دلار بکشاند.

به گزارش فرادید؛ شرایط نامطلوب بازار کریپتو در ۲۴ ساعته گذشته شدت بیشتری یافت. بعد از یک هفته قبل، رمزارز اول بازار تلاشی کرد تراز ۴۰ هزار دلار را به چالش بکشد، ولی همانطور که دیروز گفتیم این تلاش نتیجه‌ای در بر نداشت.

در این نقطه روند ریزشی قیمت بیت کوین آغاز شد. در مرحله نخست ۴ هزار دلار از ارزش آن کاسته شد. چند روز بعد، دو هزار دلار و دیگر را نیز از دست داد و روز گذشته، نتوانست حمایت ۳۳ هزار دلاری را حفظ کند. در ساعات بعدی وضعیت بدتر شد و با سقوط سه هزار دلاری انبار قیمت زیر تراز ۳۰ هزار دلار رسید. به این ترتیب بیدگل ظرف ۵ روز بیش از ۱۰ هزار دلار از ارزش خود را از دست داد.

چیزی که در بازار امروز بسیار به چشم می‌آید، افزایش شدید ارزش معاملات است. طی شبانه روز گذشته ۸۲ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده که این رقم حدودا سه برابر میانگین ارزش معاملات روزانه است. ارزش بازار بیت کوین هم عدد ۶۰۰ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

افت اخیر بیت کوین باعث شدیدتر شدن ترس موجود در بازار شده، به طوری که شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد ۱۰ رسیده است؛ عددی که به ندرت در تاریخ معاملات بیت کوین دیده شده بود. ریزش قابل توجه بیت‌کوین فقط تحت تاثیر یک عامل نیست. با این حال، تصمیم مهم بانک مرکزی آمریکا در خروج از سیاست نرخ بهره صفر در وقوع شرایط فعلی بی‌تاثیر نیست.

قیمت بیت‌کوین در مهر ماه سال گذشته تا سقف تاریخی ۶۹ هزار دلار بالا رفت. در حال حاضر بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده است. سرمایه‌گذارن نیز از بابت ریزش‌های بیشتر نگرانند. این ارز دیجیتال آخرین بار ۳۰ تیر پارسال در قیمتی پایین‌تر از ۳۰ هزار دلار معامله شده بود.

اگرچه معامله‌گران اکنون مشغول داد و ستد این رمزارز در حوالی ۳۱ هزار دلار هستند، اما اگر قیمت دوباره به زیر ۳۰ هزار دلار برود، ریزش تا محدوده ۲۸ هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید