مرگ هولناک مادر و کودک؛ قتل يا خودکشی؟!

مرگ هولناک مادر و کودک؛ قتل يا خودکشی؟!

با صدای گریه و فریاد دخترک همسایه از خواب پریدیم و وقتی از پنجره به بیرون نگاه کردیم ناگهان صحنه‌ای دیدیم که شوکه شدیم، دختر ۵ ساله در محوطه پایین ساختمان افتاده و ناگهان مادرش نیز خودش را از پنجره به پایین پرت کرد.

کد خبر : ۱۰۶۷۹۶
بازدید : ۱۱۷۱

جسد زن جوان که به دنبال اختلاف با شوهرش در اقدامی جنون‌آمیز دختر ۵ ساله‌اش را از پنجره طبقه چهارم ساختمان به پایین انداخته و سپس خودش نیز با سقوط از بالکن جان باخته در حالی به پزشکی قانونی منتقل شد که خانواده وی مدعی هستند وی به قتل رسیده است.

ساعت دو بامداد هجدهم اردیبهشت خبر مرگ دختری خردسال و مادرش در یکی از محله‌های حصارک کرج تیمی از کارآگاهان جنایی را به محل حادثه کشاند.

ساکنان ساختمان که موضوع را به پلیس خبر داده بودند به کارآگاهان گفتند: با صدای گریه و فریاد دخترک همسایه از خواب پریدیم و وقتی از پنجره به بیرون نگاه کردیم ناگهان صحنه‌ای دیدیم که شوکه شدیم، دختر ۵ ساله در محوطه پایین ساختمان افتاده و ناگهان مادرش نیز خودش را از پنجره به پایین پرت کرد.

شوهر زن جوان که در محل حضور داشت درحالی که شوک زده شده بود به کارآگاهان گفت: چند وقتی بود که من و همسرم با هم اختلاف داشتیم، همسرم زن مهربانی بود، اما به خاطر سابقه بیماری روانی که داشت تاکنون سه بار اقدام به خودکشی کرده بود، اما من این موضوع را با کسی در میان نگذاشتم، قبل از این حادثه نیز چند وقتی باهم درگیری داشتیم.

شب حادثه با پا درمیانی یکی از بزرگان فامیل باهم آشتی کردیم حدود ساعت ۲ شب وقتی فامیلمان خیالش راحت شد که ما آشتی کرده‌ایم می‌خواست برود، اما چون ماشین نداشتند من گفتم شما را می‌رسانم، بعد هم آن‌ها را با خودروام به خانه‌شان رساندم، اما وقتی برگشتم با جسد خونین دختر و همسرم روی زمین مقابل ساختمان روبه‌رو شدم.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان که ۳۲ سال داشت پرونده برای بررسی‌های بیشتر در اختیار تیم جنایی قرار گرفت و با بررسی صحنه مرگ مادر و دختر تحقیقات آغاز شد.

اگرچه تشخیص کارآگاهان جنایی حاکی از مرگ خودخواسته زن جوان است، اما خانواده این زن ۲۷ ساله برخلاف اظهارات کارآگاهان مدعی هستند که دخترشان به قتل رسیده است، بنابراین تحقیقات بیشتر پلیس برای رازگشایی از این پرونده کماکان ادامه دارد و جسد برای تعیین علت دقیق این حادثه به پزشکی قانونی سپرده شد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید