خودکشی ثروتمند ورشکسته در کلانتری!

خودکشی ثروتمند ورشکسته در کلانتری!

این بار تصاویر دوربین نشان داد که قربانی، وقتی که آب را از دست شاکی می‌گیرد، از جیب خودش قرصی بیرون می‌آورد و آن را می‌خورد. برای همین مشخص شد که این مرد خودش به استقبال مرگ خودخواسته رفته است.

کد خبر : ۱۰۶۹۶۹
بازدید : ۷۴۵

لحظات آخر وقتی همه در‌ها را به روی خود بسته دید، تصمیم تلخی گرفت. سرمایه‌داری که تا چندوقت پیش در رفاه‌وآسایش زندگی می‌کرد، اما یک اشتباه به بهای نابودی زندگی‌اش تمام شد. سرمایه‌اش را از دست داد و او ماند با ۱۵ میلیاردتومان بدهکاری؛ هیچ راهی نداشت.

همه در‌ها را به روی خودش بسته می‌دید. نمی‌دانست باید چکار کند. تااینکه آن روز در خیابان به‌صورت اتفاقی یکی از طلبکارانش را دید. طلبکاری که ۳ میلیاردتومان از او پول می‌خواست. مرد طلبکار هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که دقایقی بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد. مرد ورشکسته تا کلانتری رفت و درست مقابل در، دفتر زندگی خودش را برای همیشه بست.

ماجرا از این قرار بود که چندروز پیش، مردی جوان را با حکم جلب به یکی از کلانتری‌های تهران منتقل کردند. این مرد سه‌میلیاردتومان به شاکی بدهکار بود و شاکی توانسته بود حکم جلب او را بگیرد. ماموران کلانتری او را بازداشت کردند و مرد ۳۵ ساله به بازداشتگاه منتقل شد.

ساعت ۱۰ صبح بود که او را به بازداشتگاه بردند. درست یک‌ساعت بعد، این متهم به ماموران اعلام کرد که حالش بد شده و دل درد شدید دارد. او را به بیمارستان منتقل کردند. ولی مرد جوان با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد.

بازداشت یک مظنون

تحقیقات برای علت مرگ مشکوک این مرد آغاز شد. در ابتدا ماموران تصور می‌کردند که او سکته قلبی کرده باشد. ولی پزشکی‌قانونی علت مرگ را خوردن قرص برنج اعلام کرد. این مسأله باعث شد که کارآگاهان به این مرگ مشکوک شده و بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

همزمان موضوع نیز به میثم حسین‌پور، قاضی شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت اعلام شد و به دستور او دوربین‌های مداربسته کلانتری مورد بازبینی قرار گرفت. تصاویر دوربین‌ها نشان می‌داد که متهم هنگام ورود به کلانتری یک لیوان نوشیدنی از شاکی می‌گیرد و آن را می‌خورد. برای همین ماموران به شاکی مظنون شده و او را بازداشت کردند.

تحقیقات از این مرد آغاز شد و او به پلیس گفت: «من خبر ندارم که چرا این مرد جان خودش را از دست داد. من مدت‌ها بود که از او پول طلب داشتم، اما پولم را پس نمی‌داد. برای همین رفتم و حکم جلبش را گرفتم. آن روز او را در خیابان دیدم و به او گفتم که یا پولم را بده یا تو را دستگیر می‌کنم.

خودش گفت که با هم به کلانتری برویم، چون هیچ پولی ندارد که به من پرداخت کند. من هم قبول کردم و با هم راهی کلانتری شدیم. درست جلوی در کلانتری از من خواست که برایش آب تهیه کنم. من هم به او آب دادم و با هم وارد کلانتری شدیم. دیگر نمی‌دانم چرا این اتفاق برایش افتاد.»

با این اظهارات به دستور بازپرس، بار دیگر دوربین‌های مداربسته با دقت بیشتری مورد بازبینی قرار گرفت. این بار تصاویر دوربین نشان داد که قربانی، وقتی که آب را از دست شاکی می‌گیرد، از جیب خودش قرصی بیرون می‌آورد و آن را می‌خورد. برای همین مشخص شد که این مرد خودش به استقبال مرگ خودخواسته رفته است. با روشن شدن این موضوع مظنون این ماجرا نیز آزاد شد.

افسردگی بعد از بدهی میلیاردی

در ادامه خانواده مرد جوان در تحقیقات به پلیس گفتند: «حبیب مرد ثروتمندی بود. او در کار ساخت‌وساز ساختمان فعالیت می‌کرد. زن و بچه داشت. تااینکه چندوقت قبل تمام سرمایه‌اش را داد و کلی زمین خرید. می‌خواست کار ساخت‌وساز انجام دهد.

از چندنفر هم سرمایه گرفت تا برایشان ملک بسازد، اما دوستان ناباب پای او نشستند، به او راهنمایی‌های غلط دادند. در نهایت هم بیشتر زمین‌ها و املاکش را از چنگش درآوردند. آن چیزی هم که باقی مانده بود را مجبور شد نصف قیمت بفروشد تا پول برخی از طلبکارانش را بدهد.

از طرفی، چون زمین‌ها و املاکش را سال قبل فروخته بود، امسال همه قیمت‌ها افزایش یافت و حبیب ماند با کلی بدهکاری؛ او ۱۵ میلیاردتومان به مردم بدهکار شد. برای همین حال‌وروز خوبی نداشت. افسرده شده بود. هیچ پولی نداشت که به طلبکارانش بدهد.

زندگی‌اش از این رو به آن رو شده بود. برای همین حدس می‌زنیم که قرص برنج را هم برای همین در جیبش گذاشته که اگر هیچ راهی برایش نماند آن را بخورد. چون اصلا از لحاظ روحی در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد.»

در حال حاضر تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده و روشن شدن زوایای پنهان آن همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید