قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

قیمت بیت کوین امروز ۲۹ اردیبهشت ماه با ۵.۴۸ درصد کاهش نرخ به ۲۸,۹۰۹ دلار معادل ۸۸۶,۷۹۸,۰۲۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۰۰۳
بازدید : ۵۵۵

فرادید | بیت کوین بار دیگر سقوط کرد و اینبار وارد کانال ۲۸ هزار دلار شد. امروز ۲۹ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۵.۴۸ درصد به ۲۸,۹۰۹ دلار معادل ۸۸۶,۷۹۸,۰۲۹ تومان رسید.

بیت‌کوین روز سه‌شنبه برای حرکتی قاطعانه بالاتر از مارک ۳۰,۰۰۰ دلاری تلاش کرد. به نظر می‌رسد که این ارز دیجیتال اکنون در حال تحکیم است، اگرچه احساسات معامله گران همچنان نزولی باقی مانده است.

به گزارش فرادید؛ پس از اینکه گاو‌ها نتوانستند موضع خود را بالاتر از تراز ۳۰,۵۰۰ دلار حفظ کنند، اصلاحی نزولی قیمت بیت کوین را تا مرز ۲۹,۹۲۰ دلار کاهش داد. ارزش بازار آن نیز امروز به ۵۶۷.۶۹ میلیارد دلار رسیده است.

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با افت ۱.۵ درصدی به عدد ۱.۲۹ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۷۹ میلیارد دلار ثبت شده است.

یک اتفاق مهم تکنیکال نیز در بازار رمزارز‌ها افتاده است. دیروز میانگین متحرک ۵۰ روزه بیت‌کوین از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود پایین‌تر آمد و این یعنی صلیب مرگ. این سیگنال تکنیکال منفی نشان می‌دهد که احتمالا این رمزارز دوباره یک سقوط در پیش داشته باشد.

بیت‌کوین در زمان نوشتن این گزارش در محدوده قیمت ۲۸ هزار دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد که حجم معاملات هم در حال کاهش است و احتمالا به زودی باید شاهد شوک نزولی بازار باشیم. اگرچه اندیکاتور‌ها این رمزارز چند روز پیش از محدوده اشباع فروش خارج شدند، اما MFI هنوز زیر محدوده ۲۰ قرار دارد و این یعنی جریان ورودی پول به بازار کم است.

اولین محدوده حمایت که باید به حفظ این محدوده امیدوار باشیم ۲۷ هزار دلار است. اما اگر ۲۷ هزار دلار هم از دست برود احتمالا فشار فروش به شدت افزایش پیدا می‌کند. موضوعات زیادی روی قیمت بیت‌کوین تاثیر دارد و باید موقعیت‌های معاملات آتی را هم در نظر بگیریم.

برخی پیش‌بینی می‌کنند که احتمالا این رمزارز در محدوده ۲۰ هزار دلار توانایی بازگشت دارد. اما برخی هم پیش‌بینی می‌کنند که حمایت ۲۳ هزار دلار کف بازار است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید