قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ خردادماه با افزایش ۱.۶۶ درصد به ۲۹۹۷۸ دلار معادل ۹۱۰۲۶۶۹۸۱ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۱۱۶
بازدید : ۵۰۴

فرادید | بازار بیت کوین بدون نوسان به کار خود ادامه می‌دهد. امروز ۲ خردادماه قیمت بیت کوین با ۱.۶۶ افزایش نرخ به ۲۹۹۷۸ دلار معادل ۹۱۰۲۶۶۹۸۱ تومان رسید.

هفته گذشته، بازار ارز‌های رمزنگاری شده روز‌های پرهیجان و نوسانی را سپری کرد. در این مدت یست کوین در یک نقطه ۱۵۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به ۲۵۳۰۰ دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ این هفته اوضاع تاحدودی آرام‌تر بود، اما این دارایی همچنان در آستانه تشکیل یک کندل هفتگی قرمز رنگ دیگر قرار گرفته است.

روز ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت)، ابیت کوین به بالاترین سطح چند روزه خود یعنی بیش از ۳۱۰۰۰ دلار رسید. ولی نوسانات پی در پی بعد از آن، با اصلاح قیمت تا زیر تراز ۲۹۰۰۰ دلار همراه شد، اما پس از آن گاو‌ها یک بار دیگر وارد میدان شدند و قیمت را ۲۰۰۰ دلار افزایش دادند. با این حال، سناریوی آشنای قبلی دوباره تکرار شد و بیت کوین بار دیگر تا مرز ۲۸۷۵۰ دلار کاهش یافت.

از آن زمان تاکنون، با وجود بازیابی چند صد دلاری، قیمت بیت کوین همچنان زیر ۳۰۰۰۰ دلار باقی مانده و به این ترتیب، ارزش بازار آن در حدود ۵۶۰ میلیارد دلار است. در این میان، دامیننس بیت کوین به حدود ۴۴.۵ درصد رسیده است.

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال عقیده دارد که اگر بیت‌کوین محدوده حمایت خود را از دست بدهد احتمالا آلت‌کوین‌ها هم به شدت ریزش می‌کنند. او در توئیتر خود نوشت: اگرچه که بسیاری از آلت‌کوین‌ها ارزش خود را از دست دادند، اما هنوز احتمال ریزش ۷۰ درصد آلت‌کوین‌ها وجود دارد.

اگرچه برخی از آلت‌کوین‌ها بیش از ۸۰ درصد ارزش خود را از دست داده‌اند، اما داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که ریزش آلت‌کوین‌ها در سال ۲۰۱۷ حدود ۹۵ درصد بود. این یعنی اگر بازار براساس داده‌های تاریخی پیش برود احتمالا از محدوده قیمتی که در حال حاضر دارند بیشتر ریزش می‌کنند.

نووگراتز در ادامه گفت: «منظور من این است که در حال حاضر روند بازار خطرناک است و اگر می‌خواهید وارد بازار شوید مراقب باشید.»

براساس این پیش‌بینی احتمالا بیت‌کوین به سمت قیمت‌های پایین‌تر حرکت می‌کند. او گفت: یکی از مسائل این روز‌های بازار رمزارز‌ها ترس شدید در بازار است. بازار در شرایطی قرار دارد که ممکن است هر لحظه فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد. البته نووگراتز عقیده دارد که اگرچه پس‌زمینه بازار رمزارز‌ها نزولی است، اما او خوشبین است که بازار رمزارز‌ها در نهایت بهبود پیدا می‌کند.

پلن‌بی (PlanB)، تحلیلگر معروف حوزه رمز ارزها، ادعا می‌کند که بازار نزولی تقریبا به پایان رسیده است. در حال حاضر، پلن‌بی در توییتی گزارش کرد که بازار نزولی تقریبا به پایان رسیده است و قیمت باید دوباره شروع به افزایش کند.

وی بر این باور است که میانگین متحرک (RPMA) و اندیکاتور RSI در سطوح فعلی نشان دهنده پایین بودن قیمت بیت‌کوین است. با این حال، ممکن است ۶تا ۹ ماه (مانند ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸/۱۹) یا یک تا دو ماه (مانند ۲۰۱۱ و ۲۰۲۰) طول بکشد تا بتوانیم شاهد جهش باشیم.

با وجود دیدگاه پلن‌بی در مورد بازار نزولی، پیروان وی همچنین معتقدند با توجه به نصف شدن ارزش بیت‌کوین، بازار نزولی هنوز به پایان نرسیده است. این روند، اکتبر را به­‌عنوان انتهایی نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین می‌تواند بازگشت مجدد را تایید کند.

با این حال، اگر بازار نزولی در یک تا دو ماه به پایان برسد و قیمت تحقق یافته و RSI بهبودی وی (V) شکل داشته باشند. یک رکورد جدید در طول یک سال قابل مشاهده است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید