قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۷ خردادماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۵۳ دلار و ۹۹ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۷۲۶۵
بازدید : ۴۱۰

فرادید | طلا با کاهش نرخ همراه شد. امروز ۷ خردادماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۰.۲۵ درصد به ۱۸۵۳ دلار و ۹۹ سنت رسید.

در روز گذشته طلا نوسانات اندکی را تجربه کرد، اما به طور کلی هفته را با روند صعودی به پایان رساند. یکی از دلایل روند صعودی این فلز گرانبها کاهش ارزش دلار بود.

به گزارش فرادید؛ داده‌ها نشان می‌دهد که هزینه‌های مصرف کننده آمریکا در ماه آوریل افزایش یافته و روند افزایش تورم کند شده است، دو نشانه مثبت برای بزرگترین اقتصاد جهان.

یلیا اسپیواک، استراتژیست ارزی در DailyFX اظهار کرد: طلا در این هفته تحت تاثیر تعدیل انتظارات بازار از سیاست‌های پولی فدرال رزرو برای سال آینده و مهم‌تر از همه ضعیف‌تر شدن دلار آمریکا قرار گرفته است.

اسپیواک اضافه کرد: پشتیبانی قیمت در ۱۸۳۰ دلار در نزولی و در سمت بالا سطح کلیدی بعدی در حدود ۱۸۸۵ دلار است. نرخ‌های بهره کوتاه‌مدت و بازده اوراق قرضه بالاتر ایالات‌متحده، هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد که هیچ بازدهی ندارد.

شاخص دلار در مسیر دومین افت هفتگی متوالی سقوط کرد و قیمت شمش را برای خریدارانی که سایر ارز‌ها را در اختیار دارند کاهش داد. اگر فدرال رزرو سیگنال توقف را اعلام کند، طلا به مراتب بالاتر خواهد رفت، اما تا زمانی که آن‌ها این کار را انجام ندهند، ممکن است برای مدتی در محدوده معامله باشیم.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید