«میثاقی» هم مسافر کانادا بود!

«میثاقی» هم مسافر کانادا بود!

در هماهنگی‌های صورت گرفته میان صدا و سیما با فدراسیون فوتبال قرار شده بود که تمام هزینه عوامل برنامه فوتبال‌برتر توسط شبکه ۳ پرداخت شود.

کد خبر : ۱۰۷۲۷۲
بازدید : ۷۴۵

نام مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر در فهرست فدراسیون فوتبال برای سفر به ترکیه و مراجعه به سفارت کانادا جهت اخذ ویزای کانادا دیده می‌شود.

فهرستی از مسافران ترکیه از داخل فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر هم قرار بود برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور در ترکیه بروند.

پس از لغو بازی ایران و کانادا، خبر دادیم چهار بازیکن تیم ملی به اتفاق مسئولان رسانه‌ای فدراسیون در فرودگاه امام حضور داشتند و در حال سوار شدن به هواپیما بودند که با انتشار خبر لغو بازی، از فرودگاه برگشتند، اما برخی افراد طبق عادت این خبر موثق رسانه طرفداری را هم تکذیب کردند و مدعی شدند بازیکنان تیم ملی قرار بود جمعه صبح به آنکارا بروند.

حالا فهرستی نشان می‌دهد احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی به اتفاق کنعانی‌زادگان، حردانی و مهدی پور قرار بود ساعت ۱۹:۴۵ همراه محمد جماعت، محمد جواد پاینده، علیرضا شهاب و حمیرا اسدی با پرواز قشم ایر راهی استانبول شوند تا صبح جمعه همراه سایر مدیران فدراسیون که قبل از آن‌ها در استانبول مستقر شده بودند، برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور مراجعه کنند.

اما نکته جالب این لیست جدید، درج نام محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر و مهدی هاشمی، تهیه کننده این برنامه در لیست مسافران ترکیه است.

خبرگزاری فارس در این باره نوشته که در هماهنگی‌های صورت گرفته میان صدا و سیما با فدراسیون فوتبال قرار شده بود که تمام هزینه عوامل برنامه فوتبال‌برتر توسط شبکه ۳ پرداخت شود.

فوتبال‌برتر برنامه تلویزیونی تخصصی فوتبال داخلی است که تمام بازی‌های مهم ملی و باشگاهی مهم را پوشش می‌دهد.

این اتفاق در صدا و سیما مسبوق به سابقه است و این سازمان هزینه اعزام عوامل برنامه‌های خودش به خارج از کشور همراه با تیم‌های ورزشی را پرداخت کرده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید