برخورد قطار مسافری مشهد - یزد با بیل مکانیکی؛ ۱۳ نفر جان باختند

برخورد قطار مسافری مشهد - یزد با بیل مکانیکی؛ ۱۳ نفر جان باختند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

کد خبر : ۱۰۷۶۰۸
بازدید : ۱۳۴۳

ساعاتی قبل، قطار مسافری مشهد - یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد که بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون ۱۳ فوتی داشته و حال مصدومان نیز وخیم گزارش شده است. مسافران قطار فوق العاده به طبس اعزام شدنده اند.

فرماندار ویژه طبس در گفتگو با ایرنا اعلام کرده است: بامداد امروز چهار واگن این قطار از ریل خارج شد و تمامی یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و راه آهن اکنون در محل حضور دارند.

وی گفت: آماری که اورژانس به ما داده است ۱۲ مصدوم نیاز به اعزام داشتند، ولی امکان افزایش این آمار با توجه به شدت حادثه وجود دارد. فرماندار ویژه طبس افزود: نیرو‌های امدادی هنوز در حال بررسی واگن‌ها و شناسایی مجروحان یا فوتی‌های احتمالی هستند.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه اضافه کرد: بالگرد نیز از یزد و قطار از طبس در حال اعزام است تا مجروحان به طبس منتقل کنند و سپس به یزد انتقال داده شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم گفت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، ۲ تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته‌اند.

مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

مسافران مشهد - یزد با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند

معاون مسافری راه آهندرباره وضعیت سایر مسافران این قطار گفته است: قطار مسافری راه آهن مشهد به یزد دارای ۳۴۸ مسافر بوده که مسافرانی که آسیب ندیده اند با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند.

به گفته معاون مسافری راه آهن، از ایستگاه قطار طبس یک قطار فوق العاده به محل حادثه که ایستگاه بلاک عباس آباد است اعزام شده و مسافران این قطار را به ایستگاه طبس اعزام کرده و از آنجا با اتوبوس مسافران به یزد اعزام می‌شوند.

او می‌گوید: هم اکنون بلاک عباس آباد به ریزو مسدود است قطار نجات اعزام و کمیسیون عالی سوانح از تهران اعزام شده است. بر این اساس علت دقیق را بررسی و به زودی ریل آزاد می‌شود.

خروج قطار مسافری مشهد-یزد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید