رزرو هتل چهار ستاره و سه ستاره با یک قیمت؟

رزرو هتل چهار ستاره و سه ستاره با یک قیمت؟

یکی از هتل‌های نوساز مشهد که در سال ٩٣ افتتاح شده است. این مجتمع اقامتی ۴ طبقه و ۳۶ اتاق دارد. این هتل در نزدیکی میدان هفده شهریور قرار گرفته است و به ایستگاه مترو دسترسی دارد. اگر قصد زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته باشید با ماشین کافی است ده دقیقه رانندگی کنید.

کد خبر : ۱۰۷۷۲۳
بازدید : ۹۹۶

کلان شهری در شمال شرقی ایران که سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر است. مشهد دومین شهر پرجمعیت پس از تهران و نود و پنجمین شهر پرجمعیت دنیا به شمار می‌رود. به همین منظور بر تعداد هتل‌ها و مراکز خرید و گردشگری هر ساله اضافه می‌شود. انتخاب مکان برای اقامت همیشه از دغدغه‌های مسافران بوده است.

امروزه با توجه به تعداد زیاد هتل‌ها باز هم انتخاب هتل مناسب مشکل است وقتی ذهن به مقایسه‌ی قیمت هتل چهار ستاره یا سه ستاره مشغول می‌شود، علاوه بر قیمت، از لحاظ موقعیت جغرافیایی و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری نیز باید سنجیده شود. نگاهی به لیست هتل های مشهد می‌اندازیم و گزینه‌های آن را با هم مقایسه می‌کنیم.

هتل اسپینو سه ستاره

یکی از هتل‌های نوساز مشهد که در سال ٩٣ افتتاح شده است. این مجتمع اقامتی ۴ طبقه و ۳۶ اتاق دارد. این هتل در نزدیکی میدان هفده شهریور قرار گرفته است و به ایستگاه مترو دسترسی دارد. اگر قصد زیارت حرم امام رضا (ع) را داشته باشید با ماشین کافی است ده دقیقه رانندگی کنید.

هتل اسپینو با جاذبه‌های گردشگری چون باغ خونی و مجتمع گردشگری بابا قدرت فاصله‌ی چندانی ندارد. درباره‌ی کیفیت و نظافت، توانسته نظر مسافران را جلب کند. اگر قصد رزرو در این هتل را دارید باید بدانید اتاق دو تخته‌ آن جز پایین‌ترین رنج قیمت برای یک شب در بین لیست هتل های مشهد است.

هتل اسپینو

هتل خورشید تابان چهار ستاره

این هتل نیز یکی از هتل‌های نوساز شهر مشهد است که در نزدیکی خیابان امام خمینی قرار دارد. هتل دارای ۷۲ اتاق در ۷ طبقه است.

در هنگام اقامت در هتل می‌توانید از امکانات و خدماتی مانند کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، چایخانه‌ی تابستانی، روم سرویس، استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید. از لحاظ موقعیت مکانی، به حرم مطهر نزدیک است و همچنین فاصله‌ی کمی تا خانه‌ی ملک و باغ موزه نادری دارد.

ایستگاه اتوبوس و مترو در دسترس شماست. از مراکز خرید در اطراف هتل که فاصله‌ی زیادی با آن ندارند، می‌توان به مرکز خرید آلتون، بازار جنت و مرکز خرید زیست خاور اشاره کرد. قیمت اتاق یک تخته‌ی این هتل کمی بالاتر از قیمت اتاق هتل اسپینو است. هتل خورشید در بین هتل‌های چهار ستاره پایین‌ترین رنج قیمت محسوب می‌شود.

هتل منجی سه ستاره

هتلی نوساز در ۸ طبقه با ۴۵ اتاق که در ضلع جنوبی بازار رضا و نزدیک خیابان شیخ طوسی قرار گرفته است. شما می‌توانید با کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی از هتل به حرم مطهر برسید. علاوه بر آن، به ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی دسترسی دارید و به هر نقطه‌ای از شهر که دوست دارید، می‌توانید به راحتی تردد کنید.

در اطراف هتل، مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارد که با اندک زمانی به مکان مورد نظر می‌رسید. هتل منجی در رنج بالاترین قیمت هتل‌های سه ستاره می‌باشد که توانسته نظر مشتریان خود را جلب کند.

هتل مشهد

هتل کیانا چهار ستاره

هتل کیانا مشهد از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) می‌باشد که بین خیابان امام رضا و شیخ طوسی قرار گرفته است. این هتل ۱۱۰ اتاق در ۱۰ طبقه پذیرای مسافران می‌باشد. هتل کیانا تقریبا به صورت سالانه بازسازی می‌شود تا کیفیت مطلوب‌تری نسبت به هتل‌های دیگر داشته باشد و همچنین به منظور جلب رضایت تمام سلیقه‌ها، هتل دارای بخش VIP، آپارتمان، واحدهای کانکت، با ظرفیت‌های دو تا چهار نفره است.

در طبقه‌ی هم‌کف، رستوران ارغوان، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را دارد و اگر مایل به چشیدن طعم غذاهای اصیل ایرانی هستید، در فضایی کاملا مجزا رستوران ارکیده، آماده‌ی پذیرایی از شما می‌باشد. از دیگر امکانات، مجموعه‌ی آبی هتل است که در آن سالن ماساژ، سونا بخار و خشک و حمام ترکی قرار دارد.

برای استراحت و تماشای حرم و شهر می‌توانید به بام هتل بروید و در لمکده بنشینید. همچنین در هر ساعتی که دلتان بخواهد با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم مشرف شوید. با کمی قیمت بیشتر نسبت به هتل منجی، می‌توانید یک اتاق دو تخته درهتل کیانا رزرو کنید. این هتل جز رنج بالاترین قیمت هتل‌های چهار ستاره است.

لیست هتل‌های سه ستاره

لیستی از هتل‌های سه ستاره‌ مشهد را بر اساس پایین‌ترین قیمت تا بالاترین قیمت در این این‌جا آورده‌ایم: هتل اسپینو، ارس، ملیسا، صدر، خانه سبز، میامی، اطلس، آرینا، جم، سایهِ، جواهر شرق، نیما، حیات شرق، شیراز، هاترا، حلما، آپادانا، ثامن ۱، دیپلمات، سی برگ، سهند ۱، رضوان، کیان و هتل منجی.

لیست هتل‌های چهار ستاره

اسامی هتل‌ها در این لیست بر اساس پایین‌ترین قیمت تا بالاترین قیمت نوشته شده است: هتل خورشید تابان، تارا، سلام، سارینا، فردوس، هتل الماس 1 مشهد ، آبان، مشهد، هتل جواد مشهد و هتل کیانا.

با توجه به هر دو لیست و موقیعت جغرافیایی هر هتل که معمولا در چهار طرف حرم مطهر قرار دارند، می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. گاهی اختلاف قیمت بین هتل سه ستاره و چهار ستاره بسیار ناچیز است و شما با توجه به اهمیت اولویت‌های خود، می‌توانید گزینه‌ی بهتری را بپسندید و از اقامت خود در مشهد لذت ببرید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید