نگاهی به بازار نقل و انتقالات لیگ برتر

نگاهی به بازار نقل و انتقالات لیگ برتر

تنها تیمی که این روز‌ها آمار خوبی در نقل و انتقالات دارد، باشگاه پرسپولیس است که با تعداد بالای ورودی و خروجی‌ها در صدر اخبار قرار گرفته است. پرسپولیسی‌ها بخاطر شکایت بازیکن خارجی خودشان استوکس با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه شدند.

کد خبر : ۱۰۷۸۹۶
بازدید : ۱۲۲۴

شقایق آسیایی | بازار نقل و انتقالات لیگ برتر بخاطر نبود مربی در سه تیم پر طرفدار استقلال، سپاهان و تراکتورسازی بی سرو صدا دنبال می‌شود.

بعد از مشخص شدن نتایج دیدار برگزار نشده نساجی در برابر تراکتور و هم چنین صنعت نفت در برابر هوادار، نقل و انتقالات تیم‌ها شکل رسمی تری به خود گرفت.

تمام بمب‌های نقل و انتقالات پرسپولیس

تنها تیمی که این روز‌ها آمار خوبی در نقل و انتقالات دارد، باشگاه پرسپولیس است که با تعداد بالای ورودی و خروجی‌ها در صدر اخبار قرار گرفته است. پرسپولیسی‌ها بخاطر شکایت بازیکن خارجی خودشان استوکس با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه شدند.

پس از پیگیری‌های شهر خودرو تا زمانی که بدهی خودشان بااین باشگاه را در پرونده انتقال یحیی گل محمدی تسویه نکنند، اجازه ثبت قرارداد داخلی ندارد، اما می‌بینیم که با این احوال یکی از پر رفت و آمد‌ترین باشگاه‌های در این روز‌ها تبدیل شده‌اند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی هاشمی نژاد، محمد مهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی به لیست پرسپولیسی‌ها اضافه شدند که داشتن هر یک از این بازیکنان می‌تواند شانس بزرگی برای یک تیم به حساب آید.

تغییرات دیگر پرسپولیسى‌ها

تغییرات پرسپولیس حتی به نیمکت مربیان هم رسیده است. داود فنایی مربی دروازبان و مظاهر رحیم‌پور از این تیم جدا شدند. قرار است جای آن‌ها را مربیان خارجی بگیرند که تا این لحظه اسامی آن‌ها مشخص نشده است. باید منتظر ماند و دید چه افرادی به نیمکت قرمز‌ها اضافه می‌شوند.

شهبازاده تنها ورودی استقلال

در استقلال، اما شرایط متفاوت است. مدیران استقلال همچنان دنبال یک جایگزین مناسب برای فرهاد مجیدی هستند. البته هر روز اسم‌های زیادى از مربیان اروپایى و داخلی مطرح میشود و در پایان شب همه مذاکرات منتفی اعلام می‌شود.

نفرات این لیست آنقدر با هم متفاوت و بی ربط است که به نظر می‌رسد بیشتر بازی با اسم‌ها باشد تا کاندیدای مربیگری استقلال.

نامه آجرلو به هواداران

سردار آجرلو طی چند نامه سرگشاده که به هوادارن استقلال نوشته است، عنوان کرده که مذاکرات با بازیکنان و مربی در خور نام استقلال در حال انجام است و هواداران نگران شرایط فعلی نباشند. با این حال تنها خروجی مذاکرات تا امروز، سجاد شهبازاده، مهاجم فصل گذشته سپاهان بوده است.

استقلال همچنین مشغول مذاکره با کاوه رضایی، سعید صادقی، محمد حسین مرادمند، علی کریمی و محمد نادری برای فصل آینده است. همچنین تنها خروجی این تیم رودی ژستد است که بلافاصله پس از جدایی مجیدی از لیست آبی‌ها خارج شد.

مورایس در راه استقلال به سپاهان رسید

سپاهانی‌ها بیشترین آمار خروجی‌ها را دارند. این تیم پس از جدایی محرم نویدکیا همچنان بدون سرمربی است و شنیده می‌شد که مذاکرات نهایی را با ژوزه مورایس انجام می‌دهد. مورایس ۵۶ ساله که طی روز‌های گذشته به خاطر لینک شدنش به استقلال، شدیدا مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفته بود، در وسط راه جای ماگات آلمانی را برای نیمکت سپاهان گرفت.

سپاهان تا امروز در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است. آن‌ها بعد از امضای قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس و سجاد شهباززاده با استقلال، اجازه جدایی به نورافکن را نداده اند. شنیده می‌شود که سپاهانی‌ها مذاکراتی را با رامین رضاییان، روزبه چشمی، گادوین منشا، محمود قائد رحمتی، آرمین سهرابیان و سعید صادقی داشتند که پس از اعلام نام سرمربی، به نتیجه می‌رسد.

فولاد به دنبال سیامک نعتی

فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در دیدار‌های آسیایی پس از ابقاى جواد نکونام با چراغ خاموش مشغول تقویت تیم و یارگیری برای فصل آینده است. جواد نکونام در تماس با سیامک نعمتی خواهان حضور او در فولاد خوزستان برای فصل آینده شده است. گفته می‌شود پیشنهاد فولادی‌ها به سیامک نعمتی تفاوت زیادی با رقم پیشنهادی پرسپولیس به او دارد.

خدابنده لو از تهران به سیرجان رسید

در حالی که محمد خدابنده‌لو با مسئولان باشگاه پرسپولیس در مرحله‌نهایی مذاکرات بود، با هایجک گل گهری‌ها سر از سیرجان پیدا کرد و با تیم سیرجانی برای یک فصل توافق کرد.

در سیرجان امیر قلعه نویی مشغول مذاکره با چند بازیکن دیگر هم هست، که هنوز قطعی نشده است

بردیف در تراکتور

تیم پر طرفدار تراکتور سازی پس از جدایی ارتغرل ساغلام مربی فصل گذشته خودش قصد دارد تا در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر پر قدرت ظاهر شوند. در همین راستا آن‌ها مذاکراتی را با قربان بردیف سرمربی ۶۹ ساله روس انجام داده اند و گفته می‌شود به زودی او جهت عقد قرارداد با تراکتور وارد ایران می‌شود.

رحمتی دو فصل دیگر در اراک

سید مهدی رحمتی که اواخر فصل گذشته هدایت آلومینیوم را برعهده گرفت. پس از آنکه موفق شد این تیم را به فینال جام حذفی برساند و در میان ۱۰ تیم اول لیگ تحویل دهد قراردادش را با اراکی‌ها را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

هوادار بدون مربی شد

روز گذشته رضا عنایتی به طور رسمی از هدایت هوادار کنار رفت تا بیشتر از گذشته شایعه حضورش روی نیمکت استقلال قوت بگیرد. از طرفی گفته می‌شود باشگاه هوادار مذاکراتی را با علی منصوریان و ساکت الهامی برای هدایت فصل بعد انجام داده است که هنوز به نتیجه نرسیده است

سالاری در ذوب آهن

شهرام سالاری، مهاجم گلزن فصل گذشته خیبر خرم‌آباد که در لیگ دسته یک ۱۵ گل به ثمر رسانده و در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفته بود با عقد قراردادی سه ساله به جمع شاگردان تارتار اضافه شد. این بازیکن ۲۹ ساله سابقه بازی در تیم‌های ملوان، سایپا و پدیده را دارد.

سیاست تارتار تمدید قرارداد با بازیکن‌های فصل گذشته ذوب آهن است و تا این لحظه با تعدادی از این بازیکنان برای تمدید به توافق رسیده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید