اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در تهران از امروز

اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان در تهران از امروز

اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و نصب کارتخوان‌ها در سطح نانوایی‌های استان از امروز آغاز و تاکنون ۶۸۰۰ کارتخوان آماده و تحویل خواهد شد.

کد خبر : ۱۰۷۹۵۳
بازدید : ۴۹۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: فاز اول طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در استان تهران از امروز (دوشنبه) اجرا می‌شود.

از گزارش استانداری تهران، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به عدم تغییر قیمت نان در سال جاری اظهار کرد: قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه غیرقانونی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و نصب کارتخوان‌ها در سطح نانوایی‌های استان از امروز آغاز و تاکنون ۶۸۰۰ کارتخوان آماده و تحویل خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت اجرای این طرح عنوان کرد: اجرای این طرح در سطح کشور باعث کاهش هدررفت سالانه بیش از حدود چهار میلیون تن نان در کشور خواهد شد و از طرف دیگر با توجه به یارانه‌ای بودن آرد مورد استفاده نانوایی‌ها از قاچاق آن در سطح گسترده‌ای جلوگیری خواهد شد.

عسگری اجرای این طرح را عامل مهمی در مدیریت مصرف و برنامه ریزی برای جلوگیری از سو مصرف این کالای استراتژیک دانست.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذی ربط خواست با تشدید فعالیت گشت‌های بازرسی، نظارت لازم را در زمینه‌های بهداشتی و قیمت نان به عمل آورده و مانع از هرگونه سوءاستفاده و تخلف خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید