قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ تیرماه با ۰.۸۳ درصد کاهش نرخ به ۲۰۴۹۸ دلار معادل ۶۶۳۸۹۹۴۷۳ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۰۵۸
بازدید : ۸۵۲

فرادید | بیت کوین نتوانست در کانال ۲۱ بماند و بار دیگر سقوط کرد. امروز ۲ تیرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۸۳ درصد به ۲۰,۴۹۸ دلار معادل ۶۶۳,۸۹۹,۴۷۳ تومان رسید.

پس از سقوط سنگین هفته گذشته بیت کوین تا پایین‌ترین سطح ۱۸ ماهه آن در حدود ۱۷,۵۰۰ دلار، این ارز دیجیتال به تدریج شروع به بازیابی بخشی از زیان‌های خود کرد. به این ترتیب، قیمت از این ناحیه بازگشت و با عبور از مارک ۲۰ هزار دلاری، روز گذشته به مرز ۲۱,۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ با این حال، در آن نقطه شکست خورد و به تدریج شروع به کاهش کرد و بار دیگر در منطقه ۲۰,۰۰۰ دلاری ایستاد. در حال حاضر، این دارایی موفق شده است بالاتر از این سطح باقی بماند و اکنون با قیمت ۲۰,۴۹۸ دلار معامله می‌شود.

ارزش بازار بیت کوین دوباره به زیر ۴۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته و چیرگی آن بر آلتکوین‌ها به ۴۳.۳ ٪ رسیده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین نسبت به چند روز قبل بهبود یافته و به عدد ۱۱ رسیده که نشان می‌دهد کمی از ترس موجود در بازار از بین رفته است.

با این حال هنوز این سوال برای معامله گران بازار ارز‌های دیجیتال وجود دارد که افت امروز در ادامه ریزش بزرگ بازار است یا اینکه بازار به کف خود رسیده و در حال تشکیل یک موج صعودی است؟

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۱,۲۲۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند به حرکت نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری در جهت نزولی نزدیک به سطح ۲۰,۰۰۰ دلار و SMA ۱۰۰ ساعته است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۹,۶۵۰ دلار است. این نزدیک به سطح ۵۰% اصلاح فیبوناچی در حرکت صعودی از ۱۷,۶۰۰ دلار به بالاترین ۲۱,۶۹۸ دلار است. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۱۹,۶۵۰ دلاری می‌تواند در کوتاه مدت روند نزولی را از سر بگیرد.

گفتنی است که گرت سولووی (Gareth Soloway)، تحلیلگری که رشد و کاهش بیت کوین را در سال گذشته به درستی پیش بینی کرده بود، گفته است که این دارایی هنوز از بحران خارج نشده و حتی ممکن است در چند هفته آینده تا منطقه ۱۰,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

در همین حال، تتر اعلام کرد به زودی پنجمین استیبل کوین مبتنی بر ارز فیات خود را این بار با حمایت پوند بریتانیا، در ماه جولای (مرداد) راه اندازی خواهد کرد.

طبق آمار اعلام شده توسط گوگل ترندز، همزمان با کاهش ۵۰ درصدی ارزش بیت کوین، جستجوی عبارت «بیت کوین مُرد» در گوگل به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید