قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۴ تیرماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۲۷ دلار و ۵۳ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۸۱۰۰
بازدید : ۶۳۱

فرادید | طلا با افزایش ناچیز قیمت همرا شد. امروز ۴ تیرماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افزایش ۰.۶۷ درصد به ۱۸۲۷ دلار و ۵۳ سنت رسید.

در این هفته نرخ تورم آمریکا به سختی از سقف ۴۰ سال اخیر عقب نشست، این عقب‌نشینی روند نزولی هفته پیش طلا را تداوم بخشید.

اد مویا، تحلیلگر پلتفرم معاملات آنلاین OANDA در این باره تصریح کرد: «طلا در محدوده‌ای محبوس باقی می‌ماند، زیرا معامله‌گران منتظرند ببینند آیا آخرین گزارش‌های آمار تورم، فدرال رزرو را مجبور به افزایش گسترده‌تر نرخ پس از جلسه سیاست‌گذاری ماه جولای می‌کند یا خیر».

به گزارش فرادید؛ دلار آمریکا ثابت است و انتظارات اکنون به سمت افزایش ۷۵ واحدی فدرال رزرو در ماه جولای متمایل شده است. دلار قوی، طلای با قیمت دلار را برای خریدارانی که سایر ارز‌ها را در اختیار دارند، گران‌تر می‌کند.

شاخص بازدهی خزانه داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده امروز جمعه تقویت شد و تقاضا برای طلا را محدود کرد. نرخ‌های بهره بالاتر و بازده اوراق، هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد که سودی به همراه ندارد.

به گزارش رویترز، سهام در بازار‌های جهانی روز پنج‌شنبه افزایش یافت، زیرا بازدهی خزانه‌داری ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد دو هفته اخیر رسید، در حالی که مس به پایین‌ترین حد در ۱۶ ماه گذشته رسید، زیرا سرمایه گذاران نگران کاهش احتمالی اقتصاد جهانی بودند.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید