قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۱۱

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۱۱

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۱ تیرماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۱۰ دلار و ۸۱ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۸۲۹۶
بازدید : ۳۲۹

فرادید | طلا گرچه نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت همراه شد، اما نسبت به هفته‌های پیش با نرخ کمتری معامله می‌شود. امروز ۱۱ تیرماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با افزایش ۳.۳۳ درصد به ۱۸۱۰ دلار و ۸۱ سنت رسید.

با پایان یافتن معاملات در ماه ژوئن، ارزش اونس طلا برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ بیش از ۸ درصد کاهش یافت. این روند بدترین عملکرد سه ماهه طلا از سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ تا به امروز بوده است. دیروز اونس طلا با نوسانات اندکی رو به رو بود

به گزارش فرادید؛ معامله گران ضعف طلا را ناشی از اقدامات پی‌درپی فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره ارزیابی می‌کنند. افزایش نرخ سود در ماه گذشته بالاترین میزان افزایش دردر ۲۸ سال گذشته بوده است.

داده‌های جدید ایالات‌متحده در ماه می‌نشان داد که سرعت تورم بی سابقه‌ای که فدرال رزرو را به سمت افزایش بیش از حد دیگر افزایش نرخ بهره در ماه آینده سوق می‌دهد، اندک است، اما به این حس در حال توسعه افزود که ممکن است بدترین‌ها به پایان رسیده باشد.

نرخ بهره و بازده اوراق قرضه بالاتر، هزینه فرصت نگهداری شمش را افزایش می‌دهد، که هیچ بازدهی ندارد. وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز اظهار کرد که طلا ممکن است حمایت ۱۸۰۱ دلار در هر اونس را بشکند و به ۱۷۸۴ دلار سقوط کند.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید