«جوکر» از جامعه کم‌توانان جسمی عذرخواهی کرد

«جوکر» از جامعه کم‌توانان جسمی عذرخواهی کرد

به قدری این افتخار و خوشحالی برای ما ارزشمند است که اگر این لحظه و موقعیت کمدی و طنز بخواهد سهوا باعث رنجیدن یک معلول هم بشود، برای ما مطلوب نیست.

کد خبر : ۱۰۸۳۱۶
بازدید : ۱۲۲۰

سازندگان برنامه «جوکر» ضمن عذرخواهی از افرادی که با دیدن صحنه‌ای از این برنامه احیانا مکدر شده‌اند، اعلام کرد، نسخه نهایی اصلاح و با حذف آن نما، مجددا در پلتفرم پخش‌کننده بارگذاری شده است.

روابط عمومی جوکر، با انتشار مطلبی و ارسال آن به رسانه ها، با ارایه توضیحاتی درباره قسمت اخیر، از جامعه کم‌توان جسمی و هر فردی که با تماشای این صحنه‌ها مکدر شده است، عذرخواهی کرد.

در متن این مطلب آمده است: مخاطبین عزیز و گرامی جوکر!

‏‎در یکی از موقعیت‌های قسمت چهارمِ فینال، ۲نفر از بازیگران جوکر به صورت بداهه و درلحظه، تصمیم گرفتند تیپی متضاد با عنوان و نقشی که به آن‌ها محول شده بود اجرا کنند تا از این تضاد و تناقض، موقعیتی برای خنداندن شرکت‌کننده‌ها و مخاطب ایجاد شود که همگی می‌دانیم تناقض، تضاد و اغراق از ابزار کمدی است.

واضح است که در آن موقعیت، حضار و انبوهی از مخاطبان به تضاد خلق‌شده خندیدند؛ نوازنده پیانویی به نام بتهوون که از قضا ابزار (دست) برای نواختن پیانو ندارد.

‏‎نه ایشان و نه هیچ‌کدام از همراهان و سازندگان با تصور توهین به معلولان عزیز با این شکل از دست، فکر هم نکردند، همان‌طور که تعداد انبوهی از مخاطبین هم این تصور را نداشتند، اما به احترام تذکر و توصیه تعدادی از کارشناسان حوزه معلولین، بلافاصله نسخه خروجی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید