جنگ مَجازی طارمی و آزمون!

جنگ مَجازی طارمی و آزمون!

ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند.

کد خبر : ۱۰۸۵۲۵
بازدید : ۱۱۷۴

در آستانه جام جهانی قطر، بدترین اتفاق ممکن در اردوگاه تیم ملی کشورمان رخ داد و بازیکنان اصلی و موثر تیم ملی به دو دسته تقسیم شدند و علیه هم علنی موضع گیری کردند.

دو گروه از بازیکنان تیم ملی در فضای مجازی، تمام اختلافات داخلی تیم ملی در چند ماه و شاید یکسال اخیر را به بیرون درز دادند و با انتشار استوری علیه یکدیگر جبهه گرفتند.

ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند.

در حالی که مذاکرات عزل اسکوچیچ در وزارت ورزش و انتصاب کی‌روش به جای او با رای کمیته فنی فدراسیون، دیشب علنی شد، ساعاتی پیش نفراتی، چون سردار آزمون، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و برخی دیگر با انتشار یک استوری به حمایت از دراگان اسکوچیچ پرداختند.

این مسئله در کمتر از یکساعت با واکنش متفاوت و غیرمنتظره گروهی بزرگتر در تیم ملی رو به رو شده و برخی ملی پوشان نسبت به استوری این افراد موضع گرفته اند. استوری‌ای که به نظر با نظر سردار آزمون منتشر شده بود.

اکنون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، سعید عزت اللهی، مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، سامان قدوس و علی کریمی استوری مشترکی منتشر کرده اند که خلاف استوری‌های قبلی است و این نفرات از بغرنج بودن وضعیت تیم ملی خبر داده اند.

بنابر این تیم ملی ایران با تدارکات ضعیف و بدون بازی‌های تدارکاتی مناسب و اردو‌های موثر، حالا از داخل به دو شقه تبدیل شده است و این بازیکنان باید در کنار هم در سخت‌ترین مسابقات ممکن در جهان فوتبال از حیثیت ورزش کشور دفاع کنند.

طارمی

استوری آزمون!

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید