کشف اجساد حلق‌آویز یک خانواده در نجف آباد اصفهان

کشف اجساد حلق‌آویز یک خانواده در نجف آباد اصفهان

عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

کد خبر : ۱۰۸۵۴۷
بازدید : ۱۴۶۹

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تحقیقات قضائی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده ۵ نفره در نجف آباد خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری، اظهار کرد: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

وی گفت: با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد ۵ نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسأله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آن‌ها اخذ شود.

دستگاه قضایی استان در پایان خاطرنشان کرد: پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    فارغ شدند از گرونی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید