جزئیات تمهیدات ترافیکی برای روز عرفه و نماز عید قربان

جزئیات تمهیدات ترافیکی برای روز عرفه و نماز عید قربان

در برخی محل‌ها افراد تمایل دارند که در فضای باز بنشینند به همین منظور شاید لازم شود در برخی معابر ممنوعیت تردد خودرو ایجاد کنیم.

کد خبر : ۱۰۸۵۴۸
بازدید : ۴۰۵

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت تمهیدات ترافیکی پلیس را در روز برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در این کلانشهر تشریح کرد.

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم عرفه در تهران و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور روانسازی ترافیک در اطراف این مراسم گفت: ما در تهران حدود ۴۲ نقطه مهم شناسایی کرده ایم که قرار است از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب در این نقاط مراسم پرفیض دعای عرفه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه البته در سایر نقاط شهر هم این دعا برگزار می‌شود، اما این ۴۲ نقطه از نظر ترافیکی مهم تلقی می‌شوند، گفت: پلیس از ساعت ۱۴ در این نقاط حضور دارد و تلاش می‌کند گره ترافیکی ایجاد نشود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در برخی محل‌ها افراد تمایل دارند که در فضای باز بنشینند به همین منظور شاید لازم شود در برخی معابر ممنوعیت تردد خودرو ایجاد کنیم.

رازقی با اشاره به اینکه فعلاً در هیچ نقطه‌ای از تهران محدودیت یا ممنوعیت تردد خودرو نداریم، گفت: اغلب افراد تمایل دارند با موتورسیکلت و یا خودرو تا نزدیک‌ترین نقطه به محل برگزاری مراسم بیایند که این موضوع سبب بی نظمی و ایجاد ترافیک می‌شود به همین منظور از افراد خواهش می‌کنم به توصیه‌های پلیس برای پارک کردن خودرو یا موتورسیکلت در جای مناسب توجه کنند.

‌امروز خودرویی به پارکینگ منتقل نمی‌شود

وی در پاسخ به این سوال که اگر خودرویی در محلی که توقف ممنوع است پارک شود در این روز به پارکینگ منتقل می‌شود یا خیر بیان کرد: پلیس راهور امروز به منظور رعایت حال مردم خودرو‌هایی که در محل توقف ممنوع در محل‌هایی که مراسم دعای عرفه برگزار می‌شود را به پارکینگ منتقل نمی‌کند، اما اگر خودرویی در محلی توقف کرده باشد که باعث انسداد تردد شده باشد آن خودرو را به پارکینگ منتقل می‌کنیم.

تمهیدات پلیس راهور تهران برای عید سعید قربان

رازقی با اشاره به تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری نماز عید قربان در مصلی گفت: نماز عید سعید قربان فردا رأس ساعت ۸ صبح در مصلی تهران برگزار می‌شود به همین منظور از ساعت ۶ صبح اطراف مصلی تهران ممنوعیت توقف اجرا می‌شود.

وی گفت: در بزرگراه شهید سلیمانی و مدرس و همچنین خیابان‌های قنبرزاده و بهشتی توقف هر گونه وسیله نقلیه ممنوع است. رازقی در پایان گفت: پارکینگ‌های مصلی برای پارک خودروی نمازگزاران مهیا شده و مشکلی از نظر پارکینگ برای نماز عید سعید قربان نداریم.

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید