هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی ایران امروز 20 تیرماه در برخی نواحی جنوبی کشور باد شدید موقت گاهی گردوخاک و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۸۵۹۶
بازدید : ۷۱۲

فرادید | طبق هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۲۰ تیرماه و طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب استان فارس در ساعات بعدازظهر و شب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه و جمعه نیز این وضعیت در جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، طی پنج روز آینده همچنان در برخی نقاط نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت به سبب تشکیل متناوب گردوخاک روی عراق در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور نیز گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده شرق دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی نیمه‌ابری و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری و دربعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید