هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

طبق هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۱ تیرماه در برخی نقاط کشور وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۸۶۳۰
بازدید : ۵۲۴

فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران امروز 21 تیرماه و طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب شرق فارس در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در غرب هرمزگان و جنوب شرق فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد. طی سه روز آینده در شمال غرب، غرب و سواحل شمالی کشور روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، در این مدت به سبب تشکیل متناوب گردوخاک روی عراق، در استان‌های مرزی واقع در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور گاهی گردوغبار پیش‌بینی می‌شود. شرق دریای عمان و تنگه هرمز مواج انتظار می‌رود.

پنجشنبه در کل کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت. جمعه و شنبه ابرناکی گاهی همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق در جنوب شرق سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود و شرق دریای عمان متلاطم خواهد بود.

تا آخر هفته در نواحی از نوار شرقی و جنوب غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان و تهران، اصفهان و برخی مناطق مرکزی کشور وزش باد شدید و در بعضی ساعات خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ و روز پنجشنبه صاف و گاهی ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۴۷ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید