آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ تیرماه را ۵ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۸۶۷۳
بازدید : ۶۳۳

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ تیرماه ۵ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۰۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۷ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۹۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۲ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۱۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۸۴۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹ هزار و ۵۹۸ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۰۹ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند. بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۵۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۹۷ هزار و ۲۸۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار جهانی کرونا
طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۹۷۴ هزار و ۲۶۳ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۶۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۴۴۳ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد یک هزار و ۶۳۴ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۳۷۶ هزار و ۷۰۶ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۳۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۰۹ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک‌میلیون و ۴۶ هزار و ۱۳ نفر (۲۵۴ فوتی)

۲. برزیل ۶۷۴ هزار و ۱۶۶ نفر (۳۵۲ فوتی)

۳. هند ۵۲۵ هزار و ۵۱۹ نفر (۴۵ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۱ هزار و ۶۶۹ نفر (۴۸ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۶ هزار و ۹۷ نفر (۱۲ فوتی)

۶. پرو ۲۱۳ هزار و ۷۱۴ نفر (۱۹ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۰ هزار و ۴۱۷ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۶۹ هزار و ۳۹۰ نفر (۱۵۷ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۶ هزار و ۸۰۶ نفر (هشت فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۰ هزار و ۳۰۵ نفر (۱۲۶ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۱ هزار و ۴۵۱ نفر (۵ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید