قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۸

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۸

قیمت بیت کوین امروز ۲۸ تیرماه با ۷.۹۱ درصد افزایش نرخ به ۲۲۳۸۹ دلار معادل ۷۱۴۹۸۱۵۲۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۸۰۱
بازدید : ۷۱۸

فرادید | بیت کوین همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۲۸ تیرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۷.۹۱ درصد به ۲۲,۳۸۹ دلار معادل ۷۱۴,۹۸۱,۵۲۰ تومان رسید.

روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) تحت تاثیر آخرین گزارش CPI ایالات متحده قرار گرفت و به شدت کاهش یافت. در آن زمان، نوسانات شدید، این دارایی را به زیر ۱۹۰۰۰ دلار رساند.

به گزارش فرادید؛ با این حال، اکنون چشم انداز این ارز کاملاً متفاوت است. بیت کوین از آن زمان شروع به بازیابی کرد و روز‌های آخر هفته از مرز ۲۰,۰۰۰ دلار گذشت و حتی به ۲۱,۰۰۰ دلار رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، این روند صعودی ادامه یافت و قیمت بیت کوین بیش از ۱۵۰۰ دلار افزایش پیدا کرد و به ۲۲,۰۰۰ دلار رسید. این بالاترین سطح قیمت بیت کوین در بیش از یک ماه گذشته است. در نتیجه، ارزش بازار این ارز به ۴۳۰ میلیارد دلار نزدیک شده، ولی چیرگی آن بر آلتکوین‌ها همچنان در حدود ۴۲ درصد باقی مانده است.

یکی از مقاومت‌های پیش روی بیت‌کوین، سطح ۲۲ هزار و ۱۸۰ واحد بود که در این لحظه بیت‌کوین با بازگشت پرقدرت، آن را پشت سر گذاشت.

سطح بعدی مهم مدنظر تحلیلگران، سطح ۲۳ هزار و ۲۷۳ واحد است. گفتنی است پس از سطح ۲۳ هزار دلاری، سطح ۲۵ هزار دلار قرار دارد. درصورت پیروزی خرس‌های بازار و سقوط بیت‌کوین به زیر سطح ۲۱ هزار، سطح ۲۰هزار و ۵۹۵ واحد از سطوح حمایتی نزدیک به حساب می‌آید.

امروز شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو به خصوص بیت‌کوین، روند کاهشی را تجربه کرد. به طوری که این شاخص در بیت‌کوین به عدد ۲۰ رسید که نسبت به روز قبل ۴ واحد کاهش داشته‌است. به عقیده معامله‌گران دلیل این کاهش، سقوط دیشب بیت‌کوین به زیر ۲۱هزار دلار است. باید دید با حرکت بازگشتی امروز بازار این عدد چه تغییری خواهد کرد.

انتظار می‌رود که بازار کریپتوکارنسی در شرایط سخت به سمتی برود که حرکت صعودی بعدی بیت‌کوین و بازار محقق شود. به عقیده برخی فعالان کریپتو، معمولا در شرایط سخت بازار احتمال می‌رود که پدیده جدیدی خلق شود، که عامل نجات بازار شود و رشد دیگری را برای بازار به ارمغان بیاورد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید