«جیران» توقیف شد

«جیران» توقیف شد

در پی اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده سریال «آهوی من مارال» و تهیه‌کننده و کارگردان «جیران»، پخش این سریال موقتاً متوقف شده است.

کد خبر : ۱۰۸۸۷۵
بازدید : ۱۱۴۶

روابط عمومی فیلیمو با تایید توقف موقت پخش سریال «جیران»، اعلام کرد که «قسمت بیست و چهارم سریال عاشقانه «جیران»؛ تا تعیین و تکلیف قضایی پخش نخواهد شد.»

روابط عمومی فیلیمو اعلام کرد، «در پی اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده سریال «آهوی من مارال» و تهیه‌کننده و کارگردان «جیران»، پخش این سریال موقتاً متوقف شده است.

فیلیمو نیز به عنوان بستر پخش این سریال موظف به تبعیت از دستور قضایی است و امیدواریم که هر چه زودتر اختلاف طرفین دعوا حل شود و فیلیمو بتواند جیران را برای علاقمندان به این سریال پخش کند.»

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، با درست خواندن خبر توقف سریال «جیران»، شکایت یک شاکی خصوصی و حکم قوه قضائیه را علت این توقف اعلام کرد.

محمدصادق افراسیابی ـ سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ ضمن تأیید خبر توقف سریال «جیران»، توضیح داد: بر اساس حکم قضایی، سریال «جیران» شاکی خصوصی داشته و، چون امکان صلح و سازش بین شاکی و پلتفرم پخش کننده (فیلیمو) فراهم نشده، سریال متوقف شده است.

افراسیابی افزود: اگر شاکی با فیلیمو به توافق برسد امکان حل مسئله وجود دارد، اما فعلا این توافق انجام نشده است و طبق حکم، اگر صلح و سازشی شکل نگیرد، این دستور باید اجرایی شود.

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا بار دیگر درباره راه‌های حل مشکل پخش سریال حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی تاکید کرد: اگر مجددا صلح و سازشی بین طرفین صورت بگیرد، سریال می‌تواند به پخش برسد. فعلا بر اساس حکم قضایی موجود سریال متوقف است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید