قمه‌کشی دختران بوشهری در پارک

قمه‌کشی دختران بوشهری در پارک

سرهنگ صالحی درباره جزئیات درگیری و قمه کشی دختران نوجوان در بوشهر توضیحاتی را ارائه داد.

کد خبر : ۱۰۸۸۷۸
بازدید : ۸۶۷

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر جزئیات درگیری و قمه‌کشی چند دختر نوجوان در بوستان شغاب بوشهر را تشریح کرد.

سرهنگ صالحی در واکنش به انتشار کلیپ قدرت نمایی چند دختر نوجوان بوشهری گفت: حدود دو ماه پیش تعدادی از دختر بچه‌های ۱۳الی ۱۶ساله که مدت‌ها با هم دوست بوده و به علت اختلافات شخصی روابط آنها به هم خورده بود، با همدیگر قرار می‌گذارند تا در پارک شغاب حاضر شده و از طریق گفتگو مشکل خود را حل کنند.

وی افزود: دختران نوجوان بعد از دقایقی گفتگو با یکدیگر به توافق نرسیده و با هم درگیر می‌شوند که در همین حین یکی از دختران با قدرت نمایی با قمه‌ای که یکی از دوستانش در اختیار او گذاشته بود اقدام به زدن چندین ضربه به طرفین مقابل می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: از طرفی یکی از افراد حاضر در محل از صحنه درگیری فیلمبرداری کرده و پس از گذشت حدود دو ماه اقدام به انتشار فیلم در فضای مجازی می‌کند که این موضوع باعث خدشه دار شدن اذهان عمومی شده است.

صالحی بیان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار فیلم، فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا، عملیات شناسایی را آغاز و صبح چهارشنبه همه دختران دخیل در درگیری و انتشار دهنده فیلم به مرکز پلیس دعوت و پس از انجام تحقیقات اولیه به منظور اصلاح و پیشگیری از اقدامات مشابه تحت خدمات مددکاری اجتماعی و مشاوره‌ای مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته و همزمان پیگیری‌های قانونی نیز در دست انجام است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید