قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۱

قیمت بیت کوین امروز اول مردادماه با ۱.۷۵ درصد کاهش نرخ به ۲۲,۸۰۷ دلار معادل ۷۴۲,۷۷۸,۳۷۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۸۹۴
بازدید : ۵۹۲

فرادید | بیت کوین نتوانست در کانال ۲۳ هزاردلار دوام و یک پله سقوط کرد. امروز اول مرداد ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۷۵ درصد به ۲۲,۸۰۷ دلار معادل ۷۴۲,۷۷۸,۳۷۶ تومان رسید.

قیمت بیت کوین سرسختانه نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه خود (EMA) باقی مانده است، اما هنوز نتوانسته است از این سطح عبور کند. در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین به ۴۴۲.۵۶ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش فرادید؛ شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز اکنون به رقم ۳۳ رسیده و در منطقه ترس قرار دارد. بااعلام خبر فروش ۷۵درصد بیت‌کوین‌های تسلا، بازار کمی متلاطم شد. بسیاری از معامله‌گران این خبر مدیرعامل تسلا را ناخوشایند تلقی کردند.

تا این لحظه بازار مانند دیروز با رنگ قرمز، روند خود را آغاز کرده و در حال ادامه دادن است. از دیدگاه برخی تحلیلگران این شروع پس‌لرزه‌های ایلان ماسک بر بازار است. باید دید آیا بیت‌کوین می‌تواند از این شرایط خارج شود تا بازار کمی آرامش بگیرد.

در ادامه صحبت‌های ایلان ماسک و جوی که در بازار ایجاد شد. بسیاری از معامله‌گران اقدام به فروش بیت‌کوین‌های خود کردند. شاخص ترس و طمع نیز در پی این ریزش بیت‌کوین، یک واحد نسبت به دیروز خود کاهش داشت. این شاخص، همچنان در منطقه ترس قرار دارد. با وجود خبر فروش بیت‌کوین‌های تسلا احتمال می‌رود این شاخص اعداد پایین‌تر را نیز تجربه کند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۰۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۶۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۴۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴.۱۸ میلیارد دلار است که ۷.۰۳ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۸.۲۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۵.۶۰ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید