آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۴

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۴ مردادماه ۴۱ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۹۰۲۷
بازدید : ۵۶۱

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۴ مردادماه را ۴۱ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۵۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱۰۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۵۳۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۹۶۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۷۴ هزار و ۹۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۰۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، آمار تزریق واکسن کرونا نیز در شبانه روز گذشته افزایشی بوده است؛ به طوری که تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۰۸ نفر دُز دوم و ۲۹ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۸۴ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

در شبانه روز گذشته ۱۱۰ هزار و ۶۶۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۷۹ دُز رسید. همچنین در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۷۵ هزار و ۸۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۷۵ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۱۹۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳۳۷ نفر در یک روزبه تعداد شش میلیون و ۴۰۴ هزار و ۹۴۲ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۴۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۵۳۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک‌میلیون و ۵۲ هزار و ۴۶۷ نفر (۱۱۷ فوتی)

۲. برزیل ۶۷۷ هزار و ۲۱۳ نفر (۱۹۲ فوتی)

۳. هند ۵۲۶ هزار و ۱۱۰ نفر (۳۶ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۲ هزار و ۱۸۹ نفر (۳۴ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۷ هزار و ۸۹ نفر (۱۶ فوتی)

۶. پرو ۲۱۴ هزار و ۷۱ نفر (۴۳ فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۲ هزار و ۷۲۷ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۰ هزار و ۹۷۹ نفر (۱۰۴ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۶ هزار و ۹۱۶ نفر (۱۴ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۱ هزار و ۵۶۰ نفر (۱۳۰ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۳ هزار و ۳۶۴ نفر (۱۸۷ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید