دستگیری مأموران امنیتی قلابی

دستگیری مأموران امنیتی قلابی

سه نفر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای به اتباع یکی از کشور‌های همسایه مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به زورگیری تلفن همراه، وجه نقد و موتورسیکلت این فرد کرده و متواری شده‌اند.

کد خبر : ۱۰۹۰۳۴
بازدید : ۵۹۴

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از بازداشت یک فروشنده دارو‌ها و مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و نیز سه زورگیر که با معرفی خود به عنوان مامور امنیتی اقدام به زورگیری کرده بودند، خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان به تشریح دو ماموریت ماموران این فرماندهی انتظامی در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: در یکی از این ماموریت‌ها ماموران پلیس ری عامل فروش دارو‌های بدنسازی تقلبی و غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

رسیدگی به این پرونده در پی رصد‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس فتا در فضای مجازی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که فردی به صورت غیرمجاز در حال فروش دارو‌های تقلبی و غیرمجاز ورزشی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با کسب این اطلاعات اقدامات فنی و تخصصی برای شناسایی هویت فروشنده و دستگیری این فرد در دستورکار ماموران قرار گرفته و در جریان آن با شناسایی هویت و محل فعالیت این فرد، مشخص شد که متهم منزلش را به محل فروش و توزیع دارو‌های غیرمجازی ورزشی و بدنسازی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران پلیس فتای شهرستان ری به مخفیگاه متهم اعزام شده و در عملیاتی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن بیش از ۳۲۰۰عدد قرص و ۲۱کیلوگرم انواع پودر فاقد مجوز از سازمان غذاودارو کشف و ضبط شد.

زورگیری در پوشش ماموران امنیتی

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سه زوگیر مامورنما که با معرفی خود به عنوان مامور امنیتی و انتظامی اقدام به زورگیری و اخاذی از یکی از اتباع کشور‌های همسایه کرده بودند، خبرداد و گفت: مدتی قبل در پی وقوع یک فقره زورگیری در محدوده خاورشهر درپوشش ماموران امنیتی و انتظامی رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد که سه نفر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای به اتباع یکی از کشور‌های همسایه مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان مامور اقدام به زورگیری تلفن همراه، وجه نقد و موتورسیکلت این فرد کرده و متواری شده‌اند.

جلیلیان با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده به طور ویژه در دستورکار تیم عملیات کلانتری خاورشهر قرارگرفت، گفت: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از تجهیزات پلیسی هویت و مخفیگاه سارقان را مورد شناسای قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در این عملیات هر سه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

همچنین مخفیگاه آنان مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک عدد دستبند، یک موتورسیکلت مسروقه، گوشی تلفن همراه سرقت شده و ... کشف و ضبط شد. وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد به جرم خود اعتراف کردند. همچنین شاکی نیز هویت آنان را مورد تایید قرار داد.

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری با بیان اینکه متهمان هر دو پرونده با تشکیل پرونده‌های جداگانه به دادسرا معرفی شدند، گفت: پلیس با هرگونه اقدامات مجرمانه و سلب آسایش و آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید